اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824182765811

نخستین مسابقه سراسری عکس اربعین برگزار می شود

کد: 13950824182765811

https://goo.gl/mzKYUR

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین مسابقه سراسری عکس اربعین با محوریت فعالیت های جمعیت هلال احمر برگزار می شود و علاقمندان می توانند تصاویر مورد نظر خود را به همراه مشخصات کامل خود به صورت فایل فشرده(zip) تا تاریخ 15 آذر امسال به پست الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.

نخستین مسابقه سراسری عکس اربعین برگزار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از جمعیت هلال احمر، نخستین مسابقه سراسری عکس اربعین با محوریت فعالیت های جمعیت هلال احمر در مرز خاک عراق، چادرهای امدادی هلال احمر در مسیر پیاده روی و موکب های عزاداری، حضور نیروهای هلال احمر با لباس امدادی در بین زائران پیاده، حضور ناوگان امدادی هلال احمر در همایش بزرگ اربعین، درمانگاه های جمعیت هلال احمر در نجف و کربلا و درمان زائران در چادرهای جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

بنابراین گزارش، شرکت در این مسابقه برای همه علاقمندان آزاد است و هر هنرمند می تواند پس از ثبت نام، حداکثر با ارائه پنج تک عکس با حداکثر حجم چهار مگا بایت با فرمت JPG و مود RGB در این مسابقه شرکت کند.

بر این اساس، علاقمندان باید تصاویر مورد نظر خود را به همراه مشخصات کامل خود به صورت فایل فشرده(zip) تا تاریخ 15 آذرماه سال جاری به پست الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.

لازم به ذکر است، استفاده از آثار برای چاپ در کتاب و سایر اقلام انتشاراتی، تبلیغاتی، بانک اطلاعاتی و برگزاری نمایشگاه برای برگزار کننده مسابقه مجاز است. از برگزیدگان این جشنواره با اهدای جوایز نفیس به همراه تندیس تقدیر خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]