اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825183536113

با پایان یافتن چهارمین دوره از مسابقات کلان‌شهرهای کشور محقق شد

کسب قهرمانی تیم دارت شهرداری مشهد

کد: 13950825183536113

https://goo.gl/iKE1wB

، مشهد , (اخبار رسمی): چهارمین دوره مسابقات دارت آقایان کلان‌شهرهای کشور با حضور 10 تیم در مشهد برگزار شد که در پایان تیم‌های مشهد مقدس، اراک و شیراز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده و تیم تبریز نیز کاپ اخلاق مسابقات را از آن خود کرد.

کسب قهرمانی تیم دارت آقایان و بانوان شهرداری مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، مسعود پوریان در مراسم اختتامیه مسابقات دارت آقایان و بانوان شهرداری‌های کلان شهرهای کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم با نام ورزش، پرسنل کلان‌شهرهای کشور را در مشهد دور هم جمع کنیم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، مسابقات 5 رشته ورزشی کلان شهر ها برگزار شده و تا پایان سال جاری نیز 9 رشته دیگر برگزار خواهد شد.
رییس اداره تربیت بدنی شهرداری مشهد تصریح کرد: چهارمین دوره مسابقات دارت آقایان کلان‌شهرهای کشور با حضور 10 تیم در مشهد برگزار شد که در پایان تیم‌های مشهد مقدس، اراک و شیراز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده و تیم تبریز نیز کاپ اخلاق مسابقات را از آن خود کرد.
پوریان ادامه داد: همچنین در سومین دوره از مسابقات دارت بانوان شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور نیز 9 تیم حضور داشتند که تیم‌های مشهد مقدس، تبریز و رشت به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده و تیم اصفهان نیز تیم اخلاق نام گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش