اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826184585214

محصولات جدید زیبایی وارد بازار ایران شد

شرکت ویوناسان از دو محصول جدید رونمایی کرد

کد: 13950826184585214

https://goo.gl/ReK9Ii

، تهران , (اخبار رسمی): ویوناسان واردکننده فعال در عرصه محصولات مراقبت از پوست کشور، دو محصول ژل آکنه واش و کرم آکنه اکسفولیت را از اول آذر ماه روانه بازار ایران می کند که در داروخانه ها و گالری های معتبر در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

شرکت ویوناسان از دو محصول جدید رونمایی کرد

مدیرعامل ویوناسان اذعان دارد : با ورود دو محصول جدید الارو بخش شوینده های لاین آکنه ی الارو تکمیل می شود و میتواند نیازهای افراد با پوست چرب را به طور کامل رفع کند

به گزارش اخباررسمی به نقل از ویوناسان، دو محصول ژل آکنه واش و کرم آکنه اکسفولیت از اول آذر ماه روانه بازار ایران می شود و در داروخانه ها و گالری های معتبر در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

در خصوص این دو محصول می توان اینگونه ذکر کرد که «ژل آکنه واش» الارو بدون ایجاد حس خشکی٬ شوینده مناسب پوست های چرب و آکنه ای است که علاوه بر پاکسازی عمقی به پیشگیری از آکنه کمک می کند.

بر همین اساس، «کرم آکنه اکسفولیت» الارو با ذرات لایه بردار ملایم سلول های مرده پوست را پاکسازی کرده و امکان رفع جوش های سر سیاه و افزایش شادابی پوست را فراهم می‌کند. این محصول با سالسیلیک اسید موجب تنظیم ترشح چربی پوست شده و به بهبود و پیشگیری از آکنه نیز کمک می کند.
پوریا جورقانیان مدیرعامل ویوناسان در همین خصوص گفت : با ورود این محصولات بخش شوینده های لاین آکنه ی الارو در کنار فوم و تونر فرش بالانسینگ٬ تکمیل می شود و میتواند نیازهای افراد با پوست چرب را به طور کامل رفع نماید. 
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وبسایت الارو به نشانی این شرکت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الارو

شرکت ویوناسان، با هدف مراقبت از سلامت و پوست و کمک به بالا رفتن سلامتی و بهداشت جامعه، برند Ellaro را در سال 89 وارد بازار ایران کرد. ویوناسان نمایندگی آسیا و خاورمیانه این برند است که فعالیت خود را به عنوان نماینده انحصاری واردات، توزیع و فروش انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی