اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960529258435214

الارو، رنو و هتل اسپیناس حامیان استارتاپ ویکند مد و تک 2 شدند

کد: 13960529258435214

https://goo.gl/3KYWsK

، تهران , (اخبار رسمی): الارو، رنو و هتل اسپیناس از استارتاپ ویکند مد و تک (مد و تکنولوژی) که از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ مرداد ماه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد حمایت کردند.

حمایت برندهای بزرگ از استارتاپ ویکند مد و تک ۲
الارو، رنو و هتل اسپیناس حامیان استارتاپ ویکند مد و تک 2 شدند

یکی از اهداف جانبی برند الارو همواره استقبال از ایده‌های نوین و حمایت از فعالان جوان کارآفرین بوده است.

استارت‌آپ ویکند یک رویداد سه‌روزه آموزشی-تجربی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود و دومین رویداد کارآفرینی مد و تک در تهران است. این رویداد یک حرکت مثبت در راستای پیشبرد کارآفرینی است و به ایده‌های جدید در حوزه مد و پوشاک و ارتباط بهتر آن با صنعت و تکنولوژی کمک بسیاری می‌کند.

در استارتاپ ویکند مد و تک ۲ فعالان پرانگیزه شامل برنامه‌نویسان٬ متخصصان کسب و کار٬ بازاریاب‌ها٬ طراحان لباس و طراحان گرافیک طی ۵۴ ساعت با طرح ایده‌های نوین خود به رقابت می‌پردازند و درکارگاه آموزشی در کنار مربیان این حوزه ایده‌های خود را پرورش می‌دهند.

در مرحله نهایی  ایده‌هایی که اجرا شده است توسط هیئت داوران به داوری گذاشته می‌شوند. هر یک از ایده‌ها این امکان را دارد تا توجه سرمایه‌گذاران را جلب کند و به جذب سرمایه برای کاربردی‌کردن ایده‌های خود بپردازند.

 مهمترین رویداد حوزه مد و پوشاک با حمایت شرکت‌های فعال از جمله الارو٬ رنو و هتل اسپیناس برگزار شد.

الارو یک برند فرانسوی در حوزه مراقبت از پوست است که در سال ۲۰۰۷ در شهر آنژه در جنوب فرانسه متولد شد. برند جوانی است که با شعار الهام‌بخش زیبایی تلاش می‌کند زیبایی و سلامت را به مصرف‌کنندگان خود هدیه دهد. این برند هفت سال است که توسط شرکت ویوناسان به عنوان نماینده انحصاری واردات و فروش٬به طور رسمی وارد ایران می‌شود. الارو در راستای اهداف جانبی خود که یکی از مهمترین آن‌ها همواره استقبال از ایده‌های نوین و گروه‌های استارتاپی بوده است به حمایت از رویداد مد و تک ۲ پرداخت. علاوه بر حمایت اصلی در طول برگزاری این رویداد شرکت‌کنندگان را به یک چالش دعوت کرد که طی آن افراد مستقر در سالن می‌توانستند با فوتو وال الارو عکس بگیرند و با تگ‌کردن صفحه اینستاگرام الارو همان لحظه از الارو هدیه بگیرند. علاوه بر این به دو عکس پرمخاطب٬ سفر کیش جایزه داده می‌شود.

در انتهای مراسم نیز به هر سه تیم برنده جوایزی از طرف الارو اهدا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الارو

شرکت ویوناسان، با هدف مراقبت از سلامت و پوست و کمک به بالا رفتن سلامتی و بهداشت جامعه، برند Ellaro را در سال 89 وارد بازار ایران کرد. ویوناسان نمایندگی آسیا و خاورمیانه این برند است که فعالیت خود را به عنوان نماینده انحصاری واردات، توزیع و فروش انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]