اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951209239485214

برگزاری جشنواره بزرگ نوروزی «Ellaro»

برنده سفر فرانسه و بازدید از کارخانه «الارو» شوید

کد: 13951209239485214

https://goo.gl/XlxTPK

، تهران , (اخبار رسمی): این شرکت در جشنواره بزرگ نوروزی اسفندماه ۹5، مشتریان خود را به سفر فرانسه و بازدید از کارخانه تولیدی خود دعوت کرد.

جشنواره بزرگ نوروزی الارو

با شرکت در جشنواره نوروزی الارو برنده سفر به فرانسه و بازدید از کارخانه تولیدی الارو شوید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت الارو، این شرکت هرساله قرعه‌کشی بزرگی را با جوایز ارزنده برگزار می‌کند. سال‌های پیش جوایز این قرعه‌کشی٬ سفر به یکی از کشورهای تولید کننده آن و بازدید از مکان‌های دیدنی و کارخانه تولید محصولات این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، امسال نیز مصادف با فرارسیدن ایام نوروز، جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد که در آن مشتریان می‌توانند با خرید محصول های زیبایی یا حتی بدون خرید محصول در این رویداد شرکت کرده و برنده سفر به فرانسه و ده‌ها پلاک طلا شوند.

لازم به ذکر است که در نخستین روش یعنی «خرید محصول»، ابتدا شما محصول الارو را از مراکز خرید تعیین شده و فروشگاه های آنلاین مشخص شده خریداری می‌کنید و سپس کد 10رقمی روی محصول را به شماره ۲۰۰۰۸۹۳۶۱  ارسال کنید و در پایان نیز محصول خریداری شده را تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگه دارید تا برنده یک سفر فرانسه به قید قرعه شوید.

همچنین در دومین روش «بدون خرید محصول»، در این روش حتی اگر محصولی خریداری نکردید هم می‌توانید در قرعه‌کشی شرکت کنید. کسانی که محصول را خریدند نیز می‌توانند علاوه بر روش اول مجددا در این ‌کشی هم شرکت کنند.

در این روش متقاضیان و مشتریان باید به کانتر سمپلینگ در مراکز خرید تعیین شده مراجعه کنند و کد مخصوص را از نمایندگان الارو دریافت کرده و به شماره ۲۰۰۰۸۹۳۶۱  ارسال کنند تا برنده روزانه یک پلاک طلا به قید قرعه شوند.

در پایان باید اشاره شود که مهلت شرکت در قرعه کشی این شرکت از 1 تا ۲۹ اسفندماه در نظر گرفته شده و زمان قرعه‌کشی و اعلام نتایج نیز اردیبهشت سال آینده تعیین شده است.

برای اطلاع از مراکز خرید تعیین شده و اطلاعات بیشتر می‌توان به سایت الارو مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الارو

شرکت ویوناسان، با هدف مراقبت از سلامت و پوست و کمک به بالا رفتن سلامتی و بهداشت جامعه، برند Ellaro را در سال 89 وارد بازار ایران کرد. ویوناسان نمایندگی آسیا و خاورمیانه این برند است که فعالیت خود را به عنوان نماینده انحصاری واردات، توزیع و فروش انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]