اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950827185405811

پزشکان ایرانی را در کربلا اینجا پیدا کنید

باب القبله امام حسین(ع) تا شارع الجمهوری و هتل نجم

کد: 13950827185405811

https://goo.gl/81KwuL

، تهران , (اخبار رسمی): سال‌هاست در اربعین هلال احمر ایران با عتبه حسینیه و هلال احمر عراق همکاری می‌کند و دو چادر اصلی را در این ایام برپا می‌کند، بنابراین پزشکان ایرانی را در کربلا می‌توانید در 20 متری باب القبله امام حسین(ع) تا شارع الجمهوری و هتل نجم پیدا کنید.

باب القبله امام حسین تا شارع الجمهوری و هتل نجم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، اگر در کربلای معلی نیاز به خدمات درمانی داشتید و ترجیح تان این بود پزشکان متخصص ایرانی شما را ویزیت کنند می‌توانید به درمانگاه اصلی و شبانه روزی هلال احمر واقع در هتل نجم کربلا و هتل مَلّاک (کمکی در ایام اربعین) مراجعه کنید.

ارائه خدمات درمانی در فاصله 20متری حرم امام حسین (ع)

همچنین در ایام اربعین هلال احمر ایران سال‌هاست با عتبه حسینیه و هلال احمر عراق همکاری نزدیکی دارد و دو چادر اصلی و پُر کاربرد را در این ایام برپا می‌کند.

چادر اول هلال احمر در باب القبله حرم سیدالشهدا است فاصله اش با حرم حدود 15متر است.

در این رابطه دهدست - مسئول گروه عتبه به تسنیم می‌گوید: خوشبختانه بعد از آزاد شدن عراق از دست بعثی‌ها همکاری‌های خوبی با هلال احمر و عتبه عراق داشتیم و این چادر سال‌هاست در همین مکان به زائران ارائه خدمت می‌کند.

به گفته وی، خدمات این چادر شبانه روزی است و پزشکان متخصص ایرانی، پرستاران، تکنسین‌های دارویی را در آن مشغول خدمت رسانی به زوار حسینی هستند.

برپایی چادر در شارع الجمهوری نبش خیابان امام علی

اما چادر دوم هلال احمر ایران در شارع الجمهوری است نبش خیابان امام علی که به "ساحه بلوش" معروف است. این چادر با همکاری هلال احمر برپا شده است و از ساعت 8 صبح تا 2 بامداد به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

در این رابطه گنجه ،مسئول گروه 30 نفره این چادر است و تجربه سال‌ها همکاری و حضور با تیم‌های درمانی هلال احمر در عراق را دارد، به تسنیم می‌گوید: امسال با توجه به پیش بینی افزایش حجم زائران؛ دارو و تجهیزات را دو برابر کردیم و مشکل دارویی نداریم و پزشکان و پرستاران ما برای کمک به تیم عتبه در شیفت‌های شبانه نیز شرکت می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]