اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950827185466416

در خروجی شمالغرب تبریز نصب می شود

تابلوی راهنمای مسیر ارمنستان، آذربایجان و ترکیه

کد: 13950827185466416

https://goo.gl/zGlIjl

، تبریز , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 6 از نصب تابلوی دروازه ای اعلام مسافت کشورهای ارمنستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه در خروجی شمالغرب تبریز خبر داد.

تابلوی راهنمای مسیر ارمنستان، آذربایجان و ترکیه

به گزارش اخبار رسی به نقل از شهرداری تبریز شهریار، شمس‌اله فیروزیان اظهار داشت: این تابلو در مسیر خروجی جاده تبریز – مرند و بعد از سه راهی فرودگاه به طرف پل بعثت نصب شده است.

وی یادآور شد: مسیر شمالغرب تبریز اصلی ترین راه ایران به سمت اروپا و قفقاز بوده و به دلیل ارتباط با سه کشور منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

فیروزیان ضمن قدردانی از همکاری های معاونت ترافیک شهرداری کلانشهر تبریز در خصوص طراحی و نصب تابلوی مذکور گفت: تابلوی مذکور به عنوان یک اقدام ابتکاری، اهمیت این مسیر ترانزیتی را به مسافران نشان می دهد.

شهردار منطقه 6 در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح معاونت فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز برای احداث المان ورودی شمالغرب تحت عنوان دروازه ی استانبول گفت: محدوده ورود و خروج شهر از شمالغرب برای مسافران مشخص نیست لذا اقدامات مختلفی برای این مسیر در دست بررسی قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تبریز

تَبْریزْ یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر بزرگ‌ترین شهر منطقه شمال غرب کشور و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود. براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال 1390 صورت گرفته، شهر تبریز با جمعیتی بالغ بر 1494998 نفر چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان محسوب می‌شود. این شهر به‌دلیل جای‌دادن بسیاری از کارخانجات مادر و بزرگ صنعتی در خود و نیز وجود بیش از 600 شرکت قطعه‌ساز در آن، دومین شهر آلوده و نیز دومین شهر صنعتی کشور پس از تهران به‌شمار می‌رود و به‌دلیل صنعتی‌بودن، یکی از مهم‌ترین شهرهای مهاجرپذیر ایران محسوب می‌شود. پس از بهره‌برداری از آزادراه نبی‌اکرم، میزان مسافرپذیری تبریز روبه افزایش نهاد و این شهر پس از مشهد به‌عنوان دومین شهر مسافرپذیر کشور مطرح شد. به‌جهت ریشه‌کنی تکدی‌گری از تبریز، این شهر به‌عنوان شهر بدون گدا شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]