اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901186746113

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد

«سه‌شنبه‌های بدون خودرو» در مشهد

کد: 13950901186746113

https://goo.gl/Fg4TQ3

، مشهد , (اخبار رسمی): امیدواریم همه شهروندان و دستگاه‌ها دست در دست هم دهیم تا بتوانیم با مشکل آلودگی هوا مقابله کنیم تا زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی علاوه بر لذت معنوی از شهر، از فضای با لطافت شهر نیز لذت کافی را بهره‌مند شوند.

«سه‌شنبه‌های بدون خودرو» در مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد  محمد آصفی یزدی  در ارتباط با کارگروه ورزش شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: این کارگروه در سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 95 نیز رویکرد هوای پاک و شهر بدون خودرو نیز در این کارگروه مورد تأکید و توجه قرار گرفته است.

وی افزود: امروز دستگاه‌های مختلف و همچنین مسئولان صفحه‌های ورزشی سه روزنامه خراسان، قدس و شهرآرا به این کارگروه اضافه شدند و پویش سه‌شنبه‌ها بدون خودرو را به جد پیگیری می‌کنیم.
رییس کارگروه ورزش شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در پویش مردمی سه‌شنبه‌های بدون خودرو خوشبختانه اتفاقات خوبی در چند ماه گذشته رخ داده و تقریباً در هر هفته یک دستگاه در سطح استان به این پویش می‌پیوندد که شهرداری مشهد نیز در خط مقدم آن قرار گرفته است.
آصفی بیان کرد: امیدوارم همه شهروندان و دستگاه‌ها دست در دست هم دهیم تا بتوانیم با مشکل آلودگی هوا مقابله کنیم تا زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی علاوه بر لذت معنوی از شهر، از فضای با لطافت شهر نیز لذت کافی را بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست