اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901186766113

با همکاری شهرداری مشهد به بهره برداری می رسد

بزرگترین زیرگذر عابر پیاده ریلی کشور در مشهد

کد: 13950901186766113

https://goo.gl/xGG49n

، مشهد , (اخبار رسمی): این پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال با پیشرفت 95 درصدی تاکنون، در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و در یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

بزرگترین زیرگذر عابر پیاده ریلی کشور در مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، هادی ضیائی‌مهر اظهار کرد: بزرگترین زیرگذر عابر پیاده ریلی کشور با طول حدود 100 متر و عبور 8 خط ریلی از روی پل در راه آهن خراسان در آستانه بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این پروژه با مشارکت راه‌آهن خراسان و شهرداری منطقه 5 مشهد در تامین باکس‌های پیش ساخته مورد نیاز، نیمی از آن از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی و نیمی دیگر از منابع شهرداری مشهد ساخته شده است.
مدیرکل راه‌آهن خراسان‌ افزود: پروژه احداث زیرگذر ورودی ایستگاه راه‌آهن مشهد با هدف ایمن‌سازی خطوط ریلی در بافت شهری شهرستان مشهد و در راستای حفظ حداکثر سرعت تعیین شده پلاک مشهد برای قطارهای مسافری در محدوده بافت شهری، جلوگیری از اعمال تقلیل سرعت، عبور ایمن عابران محله رضویه از خطوط راه آهن، سیر ایمن قطارها و جلوگیری از برخورد قطارها با عابران، عدم واردشدن افراد متفرقه به حریم و محوطه راه آهن و بهبود دیدگاه و نگرش ذی‌نفعان به راه‌آهن احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال با پیشرفت 95 درصدی تاکنون، در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و در یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه