اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901186795995

مراقب موها و ناخن‌های خود باشید

کد: 13950901186795995

https://goo.gl/7wg9SX

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از افراد زمانی که با موهای سفید بر روی سرشان مواجه می‌شوند به سمت رنگ کردن موها برای پوشاندن تارهای سفید حرکت می کنند اما این اقدام در صورتی موفقیت آمیز است که اصل اولیه رنگ کردن موها رعایت شود.

مراقب موها و ناخن‌های خود باشید

به گزارش اخباررسمی و به نقل از سایت سلامتیسم بسیاری از کسانی که با موهای سفید روی سرشان مواجه می‌شوند، از رنگ کردن موها برای پوشاندن تارهای سفید مو استفاده می‌کنند. این کار می‌تواند در پنهان کردن نشانه‌های پیری موثر باشد، اما در صورتی که اصل اولیه رنگ کردن موها رعایت شود. درواقع، رنگ موی انتخابی باید به رنگ طبیعی خود موها نزدیک باشد.

کارشناسان حوزه آرایش معتقدند که موقع رنگ کردن موهای سفید، هرگز نباید از رنگ‌های خیلی روشن یا خیلی تیره استفاده کنید. برای این‌که به نتیجه طبیعی و خوبی دست پیدا کنید و به چشم آمدن ریشه‌های موها را به حداقل برسانید، باید سراغ رنگ‌هایی بروید که حداکثر سه درجه با رنگ طبیعی موهای شما فاصله دارند.

علاوه بر سفید شدن موها، ناخن‌ها نیز همراه با افزایش سن شکننده‌تر می‌شوند. بسیاری از خانم‌ها به دنبال راه‌هایی می‌گردند که این شکنندگی را جبران کند، ‌اما معمولا به نتیجه نمی‌رسند. از نظر متخصصان، بهترین راه که در بیشتر موارد به درمان شکنندگی ناخن‌ها کمک می‌کند، استفاده از مکمل‌های بیوتین است.

مطالعات متعددی نشان داده‌اند که استفاده از مکمل بیوتین، ضخامت ناخن‌ها را افزایش می‌دهد و از شکستن آن‌ها جلوگیری می‌کند. هیچ کدام از روش‌های دیگر به‌اندازه مصرف مکمل بیوتین نمی‌تواند موثر باشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سلامتیسم

«سلامتیسم» یک سایت مرجع در حوزه سلامت است که هدفش آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به روز و کارآمد، ترویج سبک زندگی سالم و افزایش توان خودمراقبتی مخاطبان از طریق ارائه مشاوره‌های پزشکی است. «سلامتیسم» بر این باور است که آگاهی، پیش‌شرط سلامت است؛ برای اصلاح سبک زندگی و روی آوردن به زندگی سالم، نخست باید مؤلفه‌های سلامت را شناخت و دانست که زندگی سالم چه اجزایی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی