اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901186950434

همزمان با روز جهانی 19نوامبر اعلام شد

تجهیز سرویس‌های بهداشتی مدارس مناطق محروم کشور

کد: 13950901186950434

https://goo.gl/zhX2Do

، تهران , (اخبار رسمی): درطرح مسئولیت اجتماعی دامستوس،مدارس، شناسایی و ضمن تجهیز و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، یک سال محصول سفید کننده غلیظ را برای شستشو، ضدعفونی کردن و میکروب‌زدایی، به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

تجهیز سرویس‌های بهداشتی مدارس مناطق محروم کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مانا پیام، با آغاز سال تحصیلی (95-96) ضمن آموزش‌های بهداشتی، سرویس‌های بهداشتی یکصد مدرسه در مناطق 14 تا 19 تهران تجهیز شدند و قرار است تا پایان سال تحصیلی جاری نیز سرویس‌های بهداشتی 300 مدرسه در سراسر کشور تجهیز ‌شوند تا دانش‌آموزان 400 مدرسه مناطق محروم امکان زندگی سالم و به‌دور از آلودگی‏های پنهان را در محیط آموزشی خود داشته باشند.

این طرح با عنوان «کودکان ایران حاضر» و شعار «برای آینده موفق کودکان ایران #حاضرم» با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و توسط برند دامستوس از شرکت یونیلیور در حال اجراست و هدف از این طرح بالابردن سطح آگاهی بهداشت دانش‌آموزان از طریق آموزش مناسب بهداشتی  است.

در طرح مسئولیت اجتماعی دامستوس، مدارس، شناسایی و ضمن تجهیز و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، یک سال محصول سفید کننده غلیظ دامستوس را برای شستشو، ضدعفونی کردن و میکروب‌زدایی، به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. نظارت بر این طرح که هدف آن توجه ویژه به نقش بهداشت در سلامت کودکان و موفقیت آن‌ها در زندگی است، در طول سال تحصیلی با مشارکت داوطلبانه اعضای انجمن اولیا و مربیان این مدارس صورت می‌گیرد.

همچنین در سال تحصیلی آتی (96-97) نیز طی یک طرح مشارکتی با حضور مردم، تعداد 500 مدرسه دیگر در سراسر کشور تحت پوشش طرح مسئولیت اجتماعی دامستوس قرار خواهد گرفت تا در مجموع 900 مدرسه و بیش از یک میلیون دانش‌آموز، امکان زندگی سالم در محیط تحصیلی خود را داشته باشند.

گفتنی است سازمان ملل متحد در تقویم خود 19 نوامبر را روز جهانی توالت نام‌گذاری کرده و هرساله نیز دامستوس به همین بهانه فعالیت‌های متعدی را در راستای مسئولیت اجتماعی خود در سراسر جهان انجام می‌دهد. پیش از این نیز دامستوس در همکاری با یونیسف تلاش کرد تا دسترسی به سرویس بهداشتی را در مناطق محروم کشورهایی که بیش از همه به آن نیازمند هستند، افزایش دهد. در راستای این همکاری، به شهروندان در انگلیس و ایرلند این امکان داده شد تا با خرید محصول سفید‌کننده غلیظ دامستوس، در این برنامه سهمی داشته باشند و به این ترتیب، دامستوس توانست نزدیک به 10 هزار پوند کمک مالی صرف سرویس بهداشتی در کشورهای در حال توسعه کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ماناپیام

ماناپیام شرکت تخصصی مشاوره روابط‏ عمومی در ایران است که به روزترین خدمات را در زمینه روابط ‏عمومی و ارتباطات ارائه می‏دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه