اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902188145591

پرچمدار هوشمند ال جی `V20 به ایران رسید

کد: 13950902188145591

https://goo.gl/OSRFMe

، تهران , (اخبار رسمی): گوشی جدید ال‌جی الکترونیکس که سطح جدیدی در قابلیت‌های صوتی و تصویری تعیین کرده است در این هفته در دسترس مصرف‌کنندگان ایرانی قرار خواهد گرفت.

پرچمدار هوشمند ال جی `V20 به ایران رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ال جی در ایران ، گوشی ال‌جی V20 در تاریخ 16 شهریور در سان‌فرانسیسکو رونمایی شد. این گوشی‌ جدید‌ترین گوشی سری V است که با گواهی ‌ضربه‌پذیری، نمایشگر دوم، اندروید 7 نوقا، دو دوربین پشتی با زوایای مختلف، فوکوس‌های چندگانه، مبدل دیجیتال به آنالوگ، ضبط صدای HD و امکانات صوتی و تصویری قوی ارائه شده است.

 گوشی ال‌جی v20 که بصورت عمومی در کره جنوبی و در ادامه در بازارهای کلیدی از جمله آمریکای شمالی رونمایی شده است، امروز توسط ال‌جی الکترونیکس با همکاری شرکت مدیا‌پردازش در هتل آزادی تهران رونمایی  شد.

پورسیستانی مدیر GTM موبایل ال‌جی در ایران در مراسم معرفی این گوشی گفت :از زمان رونمایی عمومی در این ماه، گوشی V20 فروش فراتر از حد انتظاری را در آمریکای شمالی تجربه کرده و اظهار نظرهای بسیار مثبتی از طرف تحلیل‌گران شرکت‌های مختلف که علاقمند طراحی و قابلیت‌های پیشرفته هستند، دریافت کرده است. ال‌جی V20 برای کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند محتوایی با ظاهر حرفه‌ای خلق کنند و تلفن هوشمند خود را از دیگر دستگاه‌های رقیبی که امکانات صوتی و تصویری حرفه‌ای دارند متمایز کنند.
این گوشی برترین قابلیت‌های چند رسانه‌ای موجود را ارائه می‌دهد. گوشی V20 ویژگی‌های جدیدی مثل ضبط ثابت 2٫ 0،Hi-Fi Quad DAC، کیفیت ضبط HD، دوربین با لنز عریض در جلو و عقب گوشی را نیز به نمایش گذاشته است. همچنین این اولین گوشی در دنیا است که بصورت پیشفرض دارای سیستم عامل اندروید 7 نوقا و سیستم پیشرفته جستجوی گوگل داخل اپلیکیشنی است.
سری V ال‌جی گوشی‌های پرچم‌دار هوشمندی هستند که برای بهترین تجربه صوتی و تصویری طراحی شده‌اند. ال‌جی نگاهی به مشتریان V10 داشته است و با بررسی نیازهای آنها گوشی V20 را توسعه داده است.

دی سی آن مدیر ال‌جی الکترونیکس در ایران نیز در مورد فروش موبایل ال‌جی در ایران گفت:کشور ایران از پتانسیل خوبی در خاورمیانه و شمال آفریقا برخوردار و سهم ال‌جی حدود 10 درصد در این بازار است. ما در ایران تنها به صورت واردات قانونی کار می‌کنیم. با توجه به سیاست برخورد با قاچاق مسئولان ایرانی، احتمال داده می‌شود که ال‌جی موبایل در ایران رشد داشته و بتوانیم فروش خوبی تجربه کنیم.

طراحی فوق‌العاده لوکس در قالبی با دوام
برای دستیابی به ظاهر زیبا و در عین حال بادوام ال‌جی از آلمینیوم سبکی در کنار  مواد مقاوم با منشا سیلیکون استفاده کرده است. آلومینیوم AL6013 در هواپیماها، قایق‌ها و دوچرخه‌های کوهستان یافت می‌شود، پشت این گوشی ویژگی استحکام را درکنار سبکی خود داراست. اگر گوشی بیوفتد، بالا و پایین گوشی توسط سیلیکون پلی کربنات محافظت می‌شود. این ماده خلاقانه که در کلاههای کاسکت یافت می‌شود شوک وارده را تا 20 درصد نسبت به بقیه مواد معمولی کاهش می‌دهد.
ارائه فیلم‌هایی واضح، با کیفیت وعالی برای اشتراک گذاری
ال‌جی V20 مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 820 و پردازشگر X12 LTE، نسخه دوم ضبط بدون لرزش را که از فناوری ثابت سازی تصویر EIS 3. 0 بهره می‌گیرد و فیلم‌هایی واضح‌تر با لرزش کمتری را تصویربرداری می‌کند. ژیروسکوپ مبتنی بر EIS با کاهش تاخیر تصویر به مدت 50 میلی ثانیه هماهنگی تصویر و ژیروسکوب را بیشتر می‌کند.  EIS توسط فناوری تثبیت تصویر دیجیتالی (DIS) کامل می‌شود که کیفیت تصویر را در پردازش اولیه بوسیله تنظیم مکان شئ در قاب دوربین بهبود می‌بخشد و اعوجاج تصویر بخاطر حرکت شاتر غلطکی (Rolling Shutter) را به حداقل می‌رساند.
ضبط تصویر Hi-Fi
دارندگان ال‌جی V20 می‌توانند ویدئوهای‌های فای ضبط کنند و تنظیمات آن را نیز بصورت دستی تغییر دهند تا بهترین کیفیت صدای ممکن را داشته باشند. ویژگی‌هایی مثل Low Cut Filter  (LCF)که صدای ناخواسته در پس زمینه را حذف می‌کند و همچنین Limiter که فاصله ضبط صدا را مشخص می‌کند. ویژگی LCF صداهای مزاحم را کم می کند و ویژگی Limiter صداهای با فاصله بیشتر از محدوده را به صفر می‌رساند. همچنین گوشی V20 صدا را با فرمت24bit / 48 kHz  LPCM که فرمت استودیو های صدابرداری حرفه ای است، ضبط می‌کند.
واضح‌ترین کیفیت صدای ممکن با Hi-Fi Quad DAC
ال‌جی V20 اولین گوشی هوشمندی است که ویژگی Hi-Fi Quad DAC را بصورت 32 بیتی ارائه می‌دهد. این تکنولوژی توسط شرکت ESS که طراح محصولات صوتی بسیار پیشرفته است توسعه داده شده است. ویژگی Quad DAC گوشی V20 صدای واضحی را بوسیله کاهش 50 درصدی صداهای مزاحم و سر و صدای محیط انتقال می‌دهد. با میزان صدای 75 مرحله‌ای و تنظیم بین بلندگوهای راست و چپ و پشتیبانی از فرمت‌های صوتی lossless شاملFLAC, DSD, AIFF و ALAC، گوشی V20 با هر هدفونی بهترین کیفیت صدا را پخش می‌کند.
ضبط صدای HD
قابلیت ضبط صدا بصورت HD رونمایی از نسل جدید فناوری ضبط کردن است. این ویژگی به مخاطب اجازه می دهد صداها را با کیفیت استودیویی ضبط کند. همچنین دامنه ضبط وسیع تری نیز بوسیله سه میکروفون AOP پیشرفته در اختیار او می‌گذارد تا بتواند صدایی باورنکردنی را ضبط کند که هیچ تلفن همراهی قادر به ضبط آن نیست. با استفاده از حالت استودیویی میتوان بصورت دستی صدا را کنترل کرد. آن هم با دکمه‌های با کاربری آسان که مشابه آن بر روی دوربین‌های فیلم‌برداری نیز موجود است. این قابلیت برای ضبط موسیقی برای تماشاگران موسیقی نیز بسیار مفید است، آن هم با ضبط صدای کسانی که آهنگ را در لحظه‌های حساس با یکدیگر می‌خوانند. قابلیت دیگر حالتMusic Recorded  می باشد این امکان را برای علاقه مندان به خوانندگی به وجود می آورد که بروی موزیک های از پیش ضبط شده بخوانند و با کیفت بالا ضبط کنند.
همه چیز و حتی بیشتر از آن را تصویربرداری کنید
لنز عریض در جلو و عقب قابلیت زاویه تصویرعریض برای دوربین‌های جلو و عقب گوشی تصاویری با پس زمینه‌های فوق‌العاده می‌گیرد و فضای بازتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. لنز 5 مگا پیکسل جلوی گوشی با زاویه 120 درجه‌ای زاویه عکس‌های سلفی را عریض می‌کند و بدینوسیله دوستان بیشتری در قاب عکس شما جا می‌شوند. لنز 8 مگاپیکسلی پشت دوربین با زاویه 135 درجه‌ای دوربینی ایده آل برای تصویر برداری از مناظر چشم‌گیر و داخل استادیوم‌های بزرگ است. لنز دیگر با زاویه استاندارد 75 درجه و قدرت تصویر برداری 16 مگاپیکسلی تصاویری بسیار واضح می‌گیرد.
تصویربرداری خودکار
ویژگی تصویربراری خودکار در دوربین جلویی گوشی تصاویر سلفی بی نقصی با قابلیت تشخیص چهره خود می‌گیرد. این ویژگی در زمانی که کاربر ثابت است و لبخند میزند فعال می‌شود. هیچ نیازی به فشار دادن دکمه عکس برداری نیست که معمولا باعث می‌شود تصاویر تار و محو شوند.
فوکوس خودکار هیبریدی
ویژگی فوکوس خودکار هیبریدی گوشی V20 گرفتن تصویر واضح را در هر زمان تضمین می‌کند. فوکوس خودکار سریع و ثابت که با دارا بودن سه قابلیت مختلف AF شامل فوکوس لیزری، تشخیص فاز و تشخیص کنتراست در هر محیطی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. چه برای عکس‌برداری و چه ضبط ویدئو. گوشی V20 خود ابتدا تصمیم می‌گیرد که کدام نوع فوکس LDAF (لیزری) و یاPhase Detection (تشخیص فاز) برای تصاویر خاص مناسب است و بعد تنظیمات فوکوس نهایی را بر اساس تشخیص کنتراست انجام میدهد. کاربر می تواند با گرفتن عکس‌های واضح نهایت استفاده را از دوربین گوشی V20 در جمع‌های خانوادگی و دوستانه و در هر شرایط نور محیطی بکند.
قابلیت Focus Peaking
قابلیت Focus Peaking با نقطه رأس فوکوس یکی از قابلیت‌های آشنایی است که فیلم‌سازان و فیلمبرداران شیفته آن هستند. با کمک این ویژگی بارز، فضاهایی که بیشتر در فوکوس هستند به رنگ روشن (در V20 به رنگ سبز) هایلایت یا علامت‌گذاری می‌شوند. در نتیجه، کاربران فوراً تشخیص می‌دهند که کجاها در فوکوس است و کجاها نیست و وقتی در حال ضبط فیلم هستند می‌توانند فوکوس را مشاهده و تنظیم کنند. برای فعال کردن قابلیت Focus Peaking برنامه دوربین را باز کنید و در عکس یا فیلم حالت دستی را انتخاب کنید. سپس، روی فوکوس MF در قسمت سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید. از نوار تنظیمات که در سمت راست ظاهر می‌شود برای انتخاب فضایی از تصویری که دوست دارید فوکوس شود استفاده کنید تا نمای واضحی از تصویر فوکوس شده، دقیقا در همان جایی که می‌خواهید، داشته باشید. قابلیت Focus Peaking فقط در حالت زاویه استاندارد در لنز دوربین پشت در دسترس است.
قابلیت Tracking Focus
قابلیت فیلم‌برداری ال‌جی V20 با افزودن یک دستیار قدرتمند فوکوس، که روی سوژۀ در حال حرکت قفل می‌کند، بسیار بهتر شده است. با این ویژگی تلفن هوشمند V20 ال‌جی برای ضبط ویدئوهای واضح، نظیر رخدادهای ورزشی یا تکخوانی کودک دلبند شما در مدرسه بی‌نظیر است. قابلیت Tracking Focus یا ردیابی فوکوس را در بخش تنظیمات واقع در گوشه سمت چپ در پایین نمایشگر فعال کنید. سپس،
روی سوژه‌ای که می‌خواهید فوکوس کنید ضربه بزنید تا کادر سبز روشن ظاهر شود و سوژه منتخب شما را دنبال کند. اگر سوژه شما خیلی کوچک باشد (کمتر از یک‌دهم اندازه نمایشگر)، خیلی سریع حرکت کند و یا شکل و رنگ آن مدام به صورت ناگهانی تغییر کند، ممکن است قابلیت ردیابی فوکوس به سختی بتواند روی سوژه قفل شود.
قابلیت Zoom Slider
قابلیت Zoom Slider یا زوم کشویی به شما امکان می‌دهد تا خیلی ملایم با استفاده از یک انگشت، به جای دو انگشت، روی نمایشگر زوم کنید یا از زوم خارج شوید. این ویژگی به محض آغاز ضبط ویدئو در حالت EXPERT در سمت چپ صفحه نمایش ظاهر می‌شود. هر چه بیشتر نوار کشویی را بالا و پایین کنید، دوربین سریع‌تر زوم می‌کند. در سمت راست بالای صفحه نمایش، یک نوار افقی کوچک وجود دارد که نشان می‌دهد چقدر روی نما زوم کرده یا از زوم خارج شده‌اید.
صفحه نمایش دوم به شما بیشتر از آنچه که می‌خواهید می‌دهد
صفحه نمایش دوم محبوب که اولین بار در 10V عرضه شد، قابل رویت‌تر است. آن هم بوسیله دو برابر شدن روشنایی و بزرگتر شدن 50 درصدی فونت نسبت به 10V. صفحه نمایش کوچک که در بالای صفح نمایش اصلی به کاربر اجازه می‌دهد به برنامه‌ها و هشدارها بدون تغییر در صفحه اصلی دسترسی داشته باشد. حال با توسعه قابلیت اعلان‌ها کاربر می‌تواند روی صفحه نمایش دوم ضربه زده و پیام‌های طولانی را در یک لحظه بخواند و یا به آنها جواب دهد.  گوشی ال‌جی V20 با رابط کاربری LG UX 5. 0+ به بازار عرضه می‌شود که کار با کاربری چند رسانه‌ای این دستگاه را آسان‌تر می کند. این رابط کاربری نسخه بهبود یافته LG UX 5. 0 است که برای اولین بار در گوشی 5G معرفی شده بود. همچنین این اولین رابط کاربری است که بر روی اندروید نوقا اجرا می‌شود.
گوشی ال‌جی V20 همچنین از قابلیت چند پنجره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند که بوسیله آن می‌تواند دو نرم‌افزارمختلف را در یک صفحه نمایش مشاهده کرد و بین آنها متن، عکس و یا فیال‌های مختلفی را جابجا کرد. ترکیب این قابلیت‌ها در کنار صفحه نمایش 5٫ 7 اینچی IPS Quantum بهترین قابلیت چند رسانه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
In Apps
گوشی ال‌جی V20 اولین گوشی هوشمندی است که ویژگی In Apps شرکت گوگل را به نمایش می‌گذارد. این حالت جدید برای جست‌وجو در برنامه کاربردی گوگل نه تنها به کاربران امکان یافتن محتوا را از برنامه‌های کاربردی پیش‌فرض مانند مخاطبان، ایمیل‌ها، پیام‌های متنی و تصاویر که از پیش در گوشی نصب شده را می‌دهد بلکه از میان برنامه‌های کاربردی که خود کاربر نصب کرده نیز این امکان را میسر می‌کند. قابلیت In Apps به کاربران امکان می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی که به تازگی به آنها دسترسی داشته است، افرادی که با آنها تماس گرفته‌اند، پیام‌های متنی خوانده شده یا فعالیت‌هایی که در برنامه‌های کاربردی انجام شده را بدون تایپ کردن پیدا کنند.
دوام
ال‌جی V20 همچنین آزمایش سقوط MIL-STD 810G را نیز پشت سر گذاشته است. آزمایشی که برای سنجش میزان استحکام گوشی توسط آزمایشگاهی مستقل انجام می‌شود و توسط استانداردهای نظامی آمریکا به تایید رسیده است. این آزمایش نشان داد که گوشی V20 میتوان شوک را تحمل کند و همچنان با وجود سقوط به دفعات در هر سمتی و فرود آمدن بر روی نقاط مختلف مثل پشت، جلو گوشه و لبه‌ها همچنان آماده به کار باشد. قاب پشت V20 ال‌جی از آلومینیوم AL6012 است که در ساخت هواپیما به کار می‌رود و بالا و پایین این تلفن هوشمند با سیلیکون پلی‌کربنات (Si-PC) برای کاهش ضربات پوشانده شده است. باتری قابل تعویض که در دل این تلفن هوشمند گنجانده شده است با تعویض آسان در زمان خالی شدن و سپس جایگزین کردن آن با یک باتری پر به کاربر بهره‌وری بیشتری را ارائه می‌دهد.
 افزایش بهره‌وری شرکتی با ال‌جی V20
کاربران با قابلیت Android for Work (اندروید برای کار) می‌توانند از توانایی V20 برای جدا کردن برنامه‌های کاربردی مربوط به کار از برنامه‌های کاربردی شخصی استفاده کنند تا با امنیت قوی‌تری با کمک امکاناتی نظیر امنیت پلت‌فرم (Platform Security) و امنیت شبکه (Network Security) به انجام کارهای خود بپردازند.  قابلیت Knock Code ال‌جی نیز دسترسی ایمن به گوشی را تنها با الگوی ضربه‌های شخصی در هر جای صفحه میسر کرده و حسگر اثر انگشت هویت کاربر را برای اطمینان از امنیت اطلاعات و حریم شخصی تأیید می‌کند.
Juno Cho مدیر کل ال‌جی الکترونیکس و شرکت ارتباطات موبایلی می‌گوید: گوشی ال‌جی V20 به این منظور طراحی شده است که به مصرف کننده تجربه‌ای پویا با دارا بودن برترین کیفیت صوتی و تصویری در سری V ارائه دهد. با گوشی ال‌جی V20 ما از هرچیزی که دوست دارند بیشترین و از هرچیزی که دوست ندارند کمترین میزان ممکن را ارائه می‌دهیم تا استاندارد جدیدی را برای یک گوشی برتر تعریف کنیم.

مزدک ابراهیمیان مدیر محصول ال‌جی در مدیاپردازش  در مورد زمان عرضه به بازار و قیمت V20 گفت:پیش‌فروش این گوشی از دیروز در دیجی‌کالا شروع شد که مختص این هفته و تعداد محدود است که به همراه حافظه یا هندزفری است. عرضه‌ی وی20 از هفته بعد در بازار با قیمت 2 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود و باندلی در بازار عرضه نخواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال جی

ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]