اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950904189165421

توسط «سورن‌چوب» صورت گرفت

افزایش فضای مسقف کافه رستوران سرآشپز

کد: 13950904189165421

https://goo.gl/JI1pFP

، کرج , (اخبار رسمی): در فاز نخست پروژه پرگولای چوبی کافه رستوران سرآشپز، سالن سرپوشیده، فلاورباکس ها، میز و کانترهای فضای باز طراحی و اجرا شده بود و در فاز دوم، فضای سرپوشیده این مجموعه نیز افزایش پیدا کرد.

نمایی از فنس، فلاورباکس و پرگولای چوبی مسقف کافه رستوران سرآشپز کرج، طراحی و ساخته شده توسط سورن چوب

سورن چوب کوشیده است تا طراحی سازه های چوبی به گونه ای باشد که در عین ایجاد فضایی مسقف برای گذران اوقاتی خوش در روزهای برفی و بارانی، یا زیر آفتاب تابستانی، حس محدود بودن را در مشتریان ایجاد نکند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سورن چوب، پروژه افزایش فضای مسقف کافه رستوران سرآشپز به کوشش متخصصین این شرکت به سرعت آغاز و عملیات نصب و اجرای آن ظرف کمتر از یک هفته به پایان رسید.
پیش از این نیز شرکت سورن چوب، سازه های چوبی دیگری در این رستوران طراحی و اجرا کرده و این پروژه به عنوان دومین همکاری این دو مجموعه به حساب می آید ؛ در فاز نخست این پروژه سالن سرپوشیده، فلاورباکس ها، فنس، میز و کانترهای فضای باز طراحی و اجرا شده بود.

طراحی سازه های چوبی کافه رستوران سرآشپز، واقع در پشت بام این مجموعه رستورانی، به گونه ای است که فضایی بی نظیر از تلفیق چوب و گیاهان سبز را به نمایش می گذارد. نفس تازه کردن در هوای باز این مجموعه، زیر پرگولای چوبی و در کنار فلاورباکس های مملو از گل و گیاهان زیبا، لذت و آرامش دوچندانی برای مشتریان این کافه به ارمغان می آورد.

در طراحی سازه‌های چوبی این مجموعه سعی شده تا علاوه بر عنصر هنر و زیبایی، در عین اینکه فضایی مسقف برای گذران اوقاتی خوش در روزهای برفی و بارانی، یا زیر آفتاب تابستانی ایجاد می شود، حس محدود بودن و انحصار را در مراجعین ایجاد نکند. سازه‌های چوبی این رستوران نیز به مانند دیگر محصولات سورن‌چوب، با استفاده از مواد اروپایی رنگ آمیزی و فرآوری می شود تا محصولات چوبی را در برابر عوامل مخرب محیطی مثل اشعه یو وی خورشید، رطوبت و حشرات چوبخوار مقاوم نماید.

رستوران سرآشپز، واقع در بلوار جمهوری کرج، به مانند سورن چوب، قدمتی دو دهه‌ای دارد و به عنوان یکی از بهترین رستوران های استان البرز، مشغول خدمت رسانی به هموطنان است.

برای مشاهده تصاویر بیشتر این پروژه، به بخش محصولات سایت رسمی سورن چوب مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سورن چوب

شرکت سورن چوب به پشتوانه دو دهه پیشتازی در عرصه سازه ها و محصولات چوبی شامل پرگولای چوبی،آلاچیق چوبی ، کلبه و خانه چوبی، روف گاردن یا بام سبز، فلاور باکس و دیگر سازه های فضای باز مشغول به فعالیت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]