اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951201236955421

در پاسخ به تقاضای بازار صورت گرفت

راه اندازی مجدد واحد دکوراسیون داخلی سورن چوب

کد: 13951201236955421

https://goo.gl/cIdnbg

، کرج , (اخبار رسمی): شرکت سورن چوب اخیرا اقدام به راه‌اندازی مجدد «واحد دکوراسیون داخلی» با نام «Soren Home Design» کرده که طراحی و اجرای پروژه‌های چوبی شامل آیتم‌هایی نظیر کابینت، پارتیشن، دکور ، دیوارکوب، سقف، کمد، میز، صندلی، نیمکت، کفپوش، فنس، کانتر و فلاورباکس به عهده این واحد قرار گرفته است.

راه اندازی واحد دکوراسیون داخلی سورن چوب - انجام پروژه های چوبی فضای داخلی

سورن چوب با دو دهه فعالیت در عرصه سازه های چوبی فضای باز در پاسخ به تقاضای مشتریان،«واحد دکوراسیون داخلی» را مجددا راه اندازی کرده تا از این پس خدمات همه جانبه ای در زمینه پروژه های چوبی ارائه کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت سورن چوب، محمد احمدیان، مدیرعامل این شرکت، هدف از راه‌اندازی مجدد واحد فوق را تقاضای زیاد مشتریان دانسته و در این باره گفت: در پاسخ به خواست و نیاز مشتریان وفادار خود و نیز تقاضای بازار، واحد دکوراسیون داخلی را مجددا راه‌اندازی کرده تا از این پس، شرکت خدمات همه جانبه‌ای را در زمینه پروژه‌های چوبی به هموطنان ارائه کند.

وی در مورد سبک کاری سورن چوب در زمینه محصولات دکوراسیون داخلی افزود: استفاده از چوب‌های فرسایش یافته که یکی از ابداعات و دستاوردهای مهم شرکت در صنعت چوب است، تاکنون بیش از همه مورد استقبال مشتریان برای استفاده در سازه های داخلی بوده است.

بر پایه این گزارش، تکنیک «فرسایش چوب»، یکی از دستاوردهای مهم سورن چوب است که در واقع تسریع یک فرآیند طبیعی است. بنا به توضیحات مسئول فنی این شرکت، چوب در مواجهه با عوامل طبیعی طی سالیان متمادی به علت اختلاف مقاومت آوندهای موجود در آن فرسوده شده و بافت‌های چوب برجسته شده و نقش‌های زیبای آن آشکار می‌شوند.

در تکنیک فرسایش این زیبایی ظاهری بدون فرسایش بافت درونی چوب حاصل می‌شود که در مقایسه با روش‌های دیگر فرسایش همانند سندبلاست(sand blast)، از زیبایی، استحکام و ظرافت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

گفتنی است سورن چوب به عنوان برترین طراح سازنده سازه های های چوبی فضای باز چون آلاچیق ، پرگولا و بام سبز چوبی، دو دهه است که پیشتاز این بازار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سورن چوب

شرکت سورن چوب به پشتوانه دو دهه پیشتازی در عرصه سازه ها و محصولات چوبی شامل پرگولای چوبی،آلاچیق چوبی ، کلبه و خانه چوبی، روف گاردن یا بام سبز، فلاور باکس و دیگر سازه های فضای باز مشغول به فعالیت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل