اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950904189176587

جای خالی یک فروشگاه اینترنتی در مازندران پر شد

جمع مزایای فناوری نوین در عرصه خرید

کد: 13950904189176587

https://goo.gl/X4K7ea

، ساری , (اخبار رسمی): مازندکالا وب‌سایت و اپلیکیشن فروش اینترنتی خرده و عمده در استان مازندران است که در حال حاضر خدمات رایگان تحویل کالا را در بخش عمده‌ای از این استان ارائه می‌کند و نسخه‌ اندروید این اپلیکشن در کافه بازار قابل نصب بوده و به زودی اپلیکیشن iOS آن نیز در App Store قرار خواهد گرفت.

فروش اینترنتی خرده و عمده در مازندران

مازندکالا مرکز فروش اینترنتی خرده و عمده کالا در استان مازندران است‌

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مازندکالا، امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گران‌بها‌تر شده و همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‌‏تری را داریم.

دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌های نه چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده و هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه ‏‌تر و امروزی تر زندگی کنند.

صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم‌اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن را دارند .

مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند.

زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد و از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.

مازندکالا مرکز فروش اینترنتی خرده و عمده کالا در استان مازندران است که گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند مواد غذایی، شوینده، بهداشتی، سلولزی، آرایشی، لوازم التحریر و هنری با تنوعی بی‌نظیر در مازندکالا عرضه می‏‏‏‌شود.

مازندکالا با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند ؛ کاربران و مشتریان مازندکالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب‌سایت مازندکالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری مازندکالاست.

مازندکالا سایت فروش اینترنتی شرکت نوشانوش کاسپین (سهامی خاص) است که با ھمکاری گروهی متخصص مدیریت با بیش از 30 سال سابقه در واحدهای تولیدی و بازرگانی و پخش مویرگی در مغازه ها و سوپرمارکت‌ها این بار با تنوع کالایی چشمگیر و تسهیل در خرید و ارائه خدمات ویژه ای به مصرف کننده خانگی پا به عرصه وجود نهاده است.

مازندکالا با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد.
ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب کالاها و همچنین ناوگان توزیع اختصاصی از اولویت‏‌های مازندکالا محسوب می‌شود. مازندکالا با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد. طرح‏‏‌های مشوق خرید همواره مورد توجه مشتریان بوده و مازندکالا نیز به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود همواره تخفیف‏‌های قابل توجهی را در قالب طرح‌های مختلف مشوق خرید برای آنان در نظر می‏‏‌گیرد.
کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت مازندکالا و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در مازندکالا است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورند تا با ارائه با‏کیفیت‌‏ترین و به‏‌روز‏ترین سرویس‏‌های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی، انتخاب و خرید کالا در وب‌سایت مازندکالا ، خدماتی شایسته و تجربه‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.

لازم به ذکر است که مازندکالا در هیچ نقطه‏ ای از کشور به غیر از واحد مرکزی مستقر در شهر ساری نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد و کلیه خدمات در سراسر استان مازندران تنها در این مرکز ارائه می‏‏‌شود.

«مازندکالا» دارای "مجوز و نماد اعتماد الکترونیک" از "مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت" است ؛ این نماد، بعد از بررسی و اعتبار سنجی توسط کارشناسان محترم مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت مربوطه، به کسب و کارها و فروشگاه هایی اعطاء می‌شود که همه شرایط و اعتبار و صلاحیت لازم برای فعالیت در زمینه فروش اینترنتی را داشته باشند.
علاوه بر آن، "سایت فروشگاه اینترنتی مازندکالا" در " مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد" به ثبت رسیده و کلیه صلاحیت‌های لازم برای فعالیت در زمینه فروش اینترنتی را دارا است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مازندکالا

مازندکالا اولین فروشگاه اینترنتی حرفه ای فروش کالا در استان مازندران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند مواد غذایی، شوینده، سلامت و زیبایی، خانه و آشپزخانه، فرهنگی و آموزشی و هنری و صنایع دستی با تنوعی بی‌نظیر در مازندکالا عرضه می‏‏‏‌شود. مازندکالا با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان مازندکالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت مازندکالا را بررسی کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان