اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951016215286587

نسخه‌ iOS برروی App Store قرار گرفت.

رونمایی از نسخه‌ iOS اپلیکیشن فروشگاه مازندکالا

کد: 13951016215286587

https://goo.gl/v6UvuU

، ساری , (اخبار رسمی): پس از انتشار نسخه‌ اندرویدی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی مازندکالا و بروز رسانی آن، همچنین وبسایت این مجموعه، هم اکنون اپلیکیشن iOS برای استفاده کاربران گوشی های آیفون ساخت شرکت اپل در فروشگاه App Store قرار گرفته و قابل دانلود است.

نسخه‌ی iOS اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی مازندکالا برروی App Store قرار گرفت.

به گزارش مازند کالا، فروشگاه اینترنتی مازندکالا که وبسایت خود با آدرس www.MazandKala.com  را در یک سال اخیر بهره‌برداری کرده است با ارائه‌ نسخه‌ اندرویدی خود با قابلیت دانلود از طریق کافه بازار، کاربران گوشی‌های اندرویدی شامل سامسونگ، سونی، هواوی، HTC و ... را جذب کرد.

هم‌اکنون با تلاش تیم فنی این مجموعه، اپلیکیشن نسخه iOS مازندکالا برروی App Store قرار گرفته است و از طریق این لینک قابل دانلود است.

کاربران گوشی‌های آیفون ساخت شرکت اپل می‌توانند با دانلود این اپلیکیشن، از این پس به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و با انتخاب گزینه پرداخت در محل و استفاده از ویژگی حمل رایگان توسط ناوگان اختصاصی مازندکالا، کالای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرند.

فروشگاه اینترنتی مازندکالا ارسال محصولات خود را به کل کشور انجام می‌دهد و ارسال برای ساکنین شهرهای مرکزی و شرقی استان مازندران رایگان و بدون پرداخت هزینه اضافی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مازندکالا

مازندکالا اولین فروشگاه اینترنتی حرفه ای فروش کالا در استان مازندران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند مواد غذایی، شوینده، سلامت و زیبایی، خانه و آشپزخانه، فرهنگی و آموزشی و هنری و صنایع دستی با تنوعی بی‌نظیر در مازندکالا عرضه می‏‏‏‌شود. مازندکالا با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان مازندکالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت مازندکالا را بررسی کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]