اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950904189186587

در راستای مشتری مداری بهتر انجام شد

مازند کالا سایت اینترنتی خود را ارتقا داد

کد: 13950904189186587

https://goo.gl/A3UGX1

، ساری , (اخبار رسمی): مدیرعامل مازندکالا خبر از به‌روزرسانی سایت اینترنتی این مجموعه در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از 4 آذر داد.

مازندکالا سایت اینترنتی خود را ارتقا داد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی مازندکالا، وب‌سایت این شرکت فعال در صنعت فناوری اطلاعات کشور از تاریخ 4 آذر به‌روزرسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.

در به‌روزرسانی تازه وب‌سایت شرکت بخش های جدید شامل محصولاتی از دسته‌بندی‌های لوازم‌التحریر، آرایشی و بهداشتی، سلولزی، محصولات غذایی به فهرست وب‌سایت اضافه و امکان پرداخت در محل و با هزینه حمل رایگان نیز برای مخاطبان میسر شده است.

بهرنگ لامعی مدیرعامل مازندکالا ضمن ابراز امیدواری کرد به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و مردم مازندران و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی، اظهار داشت: مازندکالا همواره سعی در بهبود و بهینه‌سازی کاربری برای هم‌استانی‌های عزیز و ساکنین شهرها و روستاها و توابع شهرستان‌های ساری، نکا، آمل، بابل، بابلسر، محمودآباد، گلوگاه و بهشهر دارد.

همچنین بیشترین تلاش خود را خواهد کرد تا با اصلاح و کم‌کردن قیمت‌های موجود در وب‌سایت و همچنین خدمات ویژه‌ای چون حمل رایگان کالا و تحویل درب منزل، مازندرانی‌های عزیز را از خدمات خود بهره‌مند نماید، هم‌اکنون نسخه‌ اندرویدی اپلیکیشن از کافه بازار قابل دانلود و نصب است.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از این به روزرسانی به دنبال رونمایی از نسخه‌ی iOS اپلیکیشن مازندکالا در App Store هستیم. علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مازندکالا مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مازندکالا

مازندکالا اولین فروشگاه اینترنتی حرفه ای فروش کالا در استان مازندران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند مواد غذایی، شوینده، سلامت و زیبایی، خانه و آشپزخانه، فرهنگی و آموزشی و هنری و صنایع دستی با تنوعی بی‌نظیر در مازندکالا عرضه می‏‏‏‌شود. مازندکالا با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان مازندکالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت مازندکالا را بررسی کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]