اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950905189435811

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در تشریح شهدای حادثه تروریستی حله عراق:

شمار زیادی ازشهدای حادثه عراق مقیم ایران هستند

کد: 13950905189435811

https://goo.gl/h2G1TF

، تهران , (اخبار رسمی): تمامی آمبولانس‌ها و اتوبوس‌ آمبولانس‌های هلال‌احمر برای امدادرسانی و انتقال مصدومان انفجار انتحاری عراق بسیج شده است.

شمار زیادی ازشهدای حادثه عراق مقیم ایران هستند

به گزارش اخبار رسمی به  نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌ احمر، علی‌اصغر احمدی ،دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اعلام این خبر و ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های شهدای این حمله انتحاری، گفت: یزیدیان زمان بار دیگر از حسینیان زمان خون گرفتند.
وی با اشاره به شهادت 71 تن در این حمله انتحاری، گفت: متاسفانه بیشتر شهیدان این حمله، ایرانی و افغانی های مقیم ایران هستند، اما اطلاعات دقیقی در این زمینه وجود ندارد.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه همه آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های هلال‌احمر برای انتقال مصدومان حادثه بسیج شده است، عنوان کرد: به علاوه در حال انجام هماهنگی‌های لازم به منظور اعزام اتوبوس آمبولانس و آمبولانس از مرز مهران به منظور پشتیبانی و ارائه خدمات احتمالی به مصدومان هستیم.
وی با غم‌انگیز خواندن این فاجعه، گفت: 25 مجروح این حادثه انتحاری به بیمارستان حله و 5 تن به مرکز درمانی الشوملی منتقل شدند و در تکاپو برای جست‌وجوی مصدومان احتمالی ایران هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]