اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950905189585832

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در 3 اطلاعیه‌ اعلام کرد

سانحه قطار مسافری سمنان- دامغان موجب مسدودی خط شد

کد: 13950905189585832

https://goo.gl/j8fjzV

، تهران , (اخبار رسمی): روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در چند اطلاعیه؛ با اعلام اینکه سانحه قطار مسافری در محور سمنان-دامغان موجب مسدود شدن این خط شده است ضمن ابراز تاسف و تاثر از وقوع سانحه برخورد قطار در شاهرود به خانواده سانحه دیدگان این حادثه تسلیت عرض کرده و با آنان ابراز همدردی کرد.

سانحه قطار مسافری سمنان- دامغان موجب مسدودی خط شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد: سانحه قطار مسافری سمنان- دامغان موجب مسدودی خط شد.

گفتنی است در پی سانحه برخورد قطار مسافری در محور سمنان- دامغان،کمیسیون سوانح راه‌آهن، نیروهای امدادی، اورژانس و هلال احمر استان سمنان به محل اعزام شده و نسبت به جابجایی مسافران اقدام کردند.

در این اطلاعیه آمده است: کمیسیون سوانح راه‌آهن با کمک مسئولین مربوطه در حال بررسی علل سانحه و میزان تلفات احتمالی هستند.

همچنین روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای دیگر اعلام کرد: برخورد قطار در محورسمنان – دامغان در ساعت 7:45 صبح در ایستگاه هفت خوان در ناحیه راه آهن شمالشرق کشور سانحه آفرید.

در این اطلاعیه آمده است: دو رام قطار مسافر بری سمنان- مشهد و مشهد- تبریز  در ساعت 7:48 صبح جمعه در ایستگاه هفت خوان در ناحیه راه آهن شمال شرق کشوربرخورد کردند  و در پی آن حریق صورت گرفته  است.

اکیپ های امدادی و اورژانس هوایی از ابتدای وقوع حادثه در محل حاضر هستند و در حال حاضر امداد رسانی در حال انجام است.

ابراز همدردی راه آهن با سانحه دیدگان

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای ضمن ابراز تاسف و تاثر از وقوع سانحه برخورد قطار در شاهرود به خانواده سانحه دیدگان این حادثه تسلیت عرض کرده و با آنان  ابراز همدردی کرد.

گفتنی است در این سانحه 4 تن از ماموران فنی راه آهن و تنی چند از مسافران جان باختند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

کشور ایران، در حال حاضر دارای ۱۳۴۳۷ کیلومتر (انتهای سال ۱۳۹۵)شبکه ریلی استاندارد و ۹۶ کیلومتر (میرجاوه-زاهدان) خطوط ریلی عریض است. نگهداری و تعمیر و هم‌چنین بهره‌برداری از شبکه ریلی بر عهده شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران (به عنوان نماینده حاکمیت) در بخش حمل و نقل ریلی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان