اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907191086113

برای اولین بار در کشور

یگان ویژه حفاظت از اراضی در خراسان رضوی تشکیل شد

کد: 13950907191086113

https://goo.gl/jbGVDk

، مشهد , (اخبار رسمی): برای اولین بار در کشور یگان ویژه حفاظت از اراضی در استان خراسان رضوی تشکیل شد. همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در دولت موفق به رفع تصرف از اراضی ملی به مساحت 3 میلیون و 169 هزار متر مربع شده است.

یگان ویژه حفاظت از اراضی در خراسان رضوی تشکیل شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا اخوان عبداللهیان با اشاره به اهمیت موضوع حاشیه و شرایط بافت‌های ناکارآمد شهری اظهار داشت: ما توانستیم در سال 95 برای اولین بار در کشور ردیف ملی جهت بهسازی بافت فرسوده و رفع مشکل حاشیه نشینی در کلانشهر مذهبی مشهد دریافت کنیم.
وی ادامه داد: برای اولین بار در کشور یگان ویژه حفاظت از اراضی در استان خراسان رضوی تشکیل شد همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در دولت موفق به رفع تصرف از اراضی ملی به مساحت 3 میلیون و 169 هزار متر مربع شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی افزود: نظارت و رسیدگی به تخلفات شهرسازی و معماری در سطح استان به منظور حفظ حقوق شهروندان، به روزرسانی و تصویب طرح‌های جامعه تفصیلی همچنین تشکیل دبیرخانه معماری و شهرسازی برای رویداد جهانی مشهد 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام از جمله اقدامات انجام شده در دولت یازدهم بوده است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست