تشریح برنامه‌های مترو تهران به مناسبت هفته بسیج

کد: 13950907191215761

https://goo.gl/j9VdyU

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه‌های پایگاه‌های بسیج شرکت بهره برداری مترو تهران به مناسبت هفته بسیج تشریح شد.

تشریح برنامه‌های مترو تهران به مناسبت هفته بسیج

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازمدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، فرمانده حوزه بسیج شهید تهرانی مقدم، برنامه‌های هفته بسیج را تشریح کرد. 
 
محمد کیخا با اشاره به اینکه هفته بسیج از 5 آذر شروع شده و تا 12 آذرماه ادامه خواهد داشت گفت: بیش از 11 عنوان برنامه برای هفته بسیج تدارک دیده شده است که برپایی نمایشگاه عکس از دستاوردهای علمی و فناوری بسیجیان در ایستگاه‌های شهدا، ارم سبز، شوش و پایانه فتح آباد و برپایی ایستگاه صلواتی در ساختمان کالج شرکت بهره برداری مترو تهران از جمله این برنامه هاست. 
وی افزود: جلسه تبیین و تشریح دیدگاه بسیج از نگاه امام (ره) و رهبری و تجلیل از بسیجیان نمونه شرکت نیز از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد. 
به گفته مدیر امور ایثارگران و بسیجیان شرکت بهره برداری مترو تهران برگزاری مسابقه والیبال ویژه پرسنل بسیجی در سطح پایانه فتح آباد، زیارت مزار شهدای بهشت زهرا و پیاده روی خانوادگی، برنامه کوهنوردی ایستگاه صادقیه و برگزاری سرود دانش آموزی در چند ایستگاه پرتردد تقاطعی مترو از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شرکت است. 
کیخا در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 4 هزار و 152 پرسنل بسیجی در شرکت بهره برداری مترو تهران فعالیت دارند که حدود نیمی از آن‌ها بسیجی فعال هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه