اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909191855811

تسریع در امدادرسانی با بالگردهای امدادی

کد: 13950909191855811

https://goo.gl/nuzuvR

، تهران , (اخبار رسمی): اولویت هلال احمر نجات جان انسانها در حوادث و سوانح با امکانات موجود است که بالگردهای هلال احمر سرعت امدادرسانی در مناطق صعب اعبور را افزایش می دهند.

تسریع در امدادرسانی با بالگردهای امدادی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر ،مهدی ولی پور،مدیرعامل هلال احمر استان گیلان با  تاکید بر این امر و با اشاره به بارش برف و کولاک در سراسر نقاط استان گفت: نجاتگران هلال احمر به همراه تجهیزات و امکانات در چند روز گذشته به هموطنان و مسافران عزیز خدمات ارائه کردند.
وی افزود: طبق دستورالعمل جمعیت هلال احمر، نجات جان انسانها در حوادث به عهده هلال احمر است که در روزهای اخیر با توجه به مفقود شدن چوپانان در منطقه کوهستانی ییلاقات و ازوم، تیم های عملیاتی استان توانستند مکان اسکان چوپانان را پیدا کرده و به وسیله بالگرد مواد غذایی و پوشاک مورد نیاز را تا رسیدن نیروهای امدادی زمینی به آنان برسانند.
ولی پور با اشاره به اینکه در زمان بحران، اولویت هلال احمر نجات جان انسانها است، افزود: با توجه به هزینه هر سورت پرواز بالگرد، لازم است برای نجات جان انسانها و پشتیبانی در زمان حوادث، از خدمات پروازی استفاده بهینه شود تا در صورت نیاز به پرواز مجدد از نظر فنی و سوخت دچار مشکل نشویم.
مدیرعامل هلال احمر استان و رئیس کارگروه امداد و نجات گفت: طبق دستورالعمل سازمان مدیریت بحران و تشکیل کارگروههای مختلف جهت آمادگی در زمان بحران، تامین علوفه و حفاظت از دام و طیور در برابر خشکسالی و سرما بر عهده دیگر  کارگروههای این سازمان بوده و وظیفه هلال احمر به عنوان رییس کارگروه امداد و نجات، نجات جان انسانها و امدادرسانی در حوادث است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]