اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192236113

شهردار مشهد مقدس خبر داد

راه‌اندازی 188 مرکز ارائه خدمت به زائران رضوی

کد: 13950909192236113

https://goo.gl/wiWzWm

، مشهد , (اخبار رسمی): شهردار مشهد مقدس گفت: 188 مرکز ارائه خدمت و ایستگاه استقبال از زائر برای خدمت رسانی به زائرین دهه آخر صفر در مبادی ورودی و سطح شهر مشهد راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 188 مرکز ارائه خدمت به زائران رضوی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، سید صولت مرتضوی با حضور در برنامه زنده تلوزیونی   که از ایستگاه استقبال از زائر منطقه 7 مشهد به طور زنده پخش می‌شد، اظهار کرد: تاکنون 70 هزار نفر از نیروهای مردمی برای خدمت‌رسانی داوطلبانه به زائران اعلام آمادگی کرده‌اند و با زیرساخت‌های ایجاد شده در شهر مشهد، این شهر آمادگی پذیرایی از جهان اسلام را دارد.

وی ادامه داد:مسئولیت بزرگ خدمت به زائران رضوی را یک توفیق بزرگ می‌دانیم چون خدمت به زائران امام رضا(ع) یک نعمت است.
وی افزود: مشهد مقدس یک جهان شهر است و تعطیلی بردار نیست و همکاران ما در حوزه‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی به اقیانوس زائران دهه آخر صفر هستند و ما بر اساس تکلیف شهر را آماده این مهم کرده‌‌ایم.
شهردار مشهد مقدس تصریح کرد: علاوه بر اینکه بستر شهر را برای خدمت بی‌منت به شهروندان آماده ساخته‌ایم، 8 ایستگاه استقبال از زائر در ورودی‌های شهر و 180 مرکز ارائه خدمات به زائران با همکاری مردم راه‌اندازی نموده‌ایم و تعداد زیادی هم مجوز برای مردم صادر کرده‌ایم.
مرتضوی با اشاره به آماده باش آتش‌نشانی و بازدید مستمر از موکب‌ها، خاطرنشان کرد: امروز در شهر مشهد میزبان بیش از 3 میلیون زائر هستیم که همکاران ما با اشک چشم شهر را شستشو می‌دهند و با عشق به جمع‌آوری زباله‌ها، ساماندهی ترافیک و مدیریت فضای سبز می‌پردازند.
وی عنوان کرد: تاکنون 70 هزار نفر از نیروهای مردمی برای خدمت‌رسانی داوطلبانه به زائران اعلام آمادگی کرده‌اند و با زیرساخت‌های ایجاد شده در شهر مشهد، این شهر آمادگی پذیرایی از جهان اسلام را دارد.
شهردار مشهد در مورد زائرسراهای ارزان قیمت نیز گفت: حسب دستور مقام معظم رهبری ساخت زائرسراهای ارزان قیمت آغاز شد که در این راستا عملیات اجرایی ساخت 38 زائرسرای ارزان قیمت استانی و ملی در سطح شهر آغاز شده است.
مرتضوی با اشاره به اینکه استان قدس رضوی هم در حال ساخت یک زائر شهر می‌باشد، ادامه داد: برای زائرسراهای ارزان قیمت تاکنون شهرداری مشهد بالغ بر 20 هکتار پروانه صادر کرده است تا با بهره‌برداری از آنها در آینده، بخش قابل توجهی از مشکلات زائران کم درآمد حل شود.
وی اظهار امیدواری کرد: طی چند سال آینده بستر برای زیارت همه کسانی که دوست دارند برای زیارت به مشهد سفر کنند، فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه