اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192256113

برای نخستین بار برای انتقال زائران پیاده رضوی

خط موقت ملک‌آباد- مشهد راه اندازی شد

کد: 13950909192256113

https://goo.gl/IifLP9

، مشهد , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: همزمان با روزهای پایانی ماه صفر برای اولین بار و به منظور تسهیل در تردد زائران پیاده خط موقت اتوبوس ملک‌آباد- مشهد با 30 دستگاه اتوبوس فعال راه‌اندازی شد.

خط موقت ملک‌آباد- مشهد راه اندازی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، علی اصغر نیشابوری در این خصوص بیان کرد: در این خط 30 دستگاه اتوبوس فعال شده که به صورت تاکسی‌وار در مسیر ملک‌آباد (50 کیلومتری شهر مشهد) تا مشهد به زائران پیاده سرویس‌دهی می‌کند.

وی ادامه داد:هر ساله در دهه پایانی ماه صفر شاهد تشرف زائران پیاده به شهر مشهد هستیم که شهرداری نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای پذیرایی از این زائران انجام می‌دهد.
وی افزود: سازمان اتوبوسرانی مشهد نیز در کنار طرح‌های خدمت‌رسانی مختلف خود به زائران، برای اولین بار خط موقت اتوبوس از ملک‌آباد به مشهد را به منظور تسهیل در رفت و آمد زائران پیاده و انتقال این عزیزان به مبادی ورودی خیابان امام رضا (ع) برای تشرف به حرم مطهر راه‌اندازی کرده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد تصریح کرد: در این خط 30 دستگاه اتوبوس فعال شده که به صورت تاکسی‌وار در مسیر ملک‌آباد (50 کیلومتری شهر مشهد) تا مشهد به زائران پیاده سرویس‌دهی می‌کند.
نیشابوری با بیان اینکه سرفاصله زمانی هر دستگاه اتوبوس در این خط 10 دقیقه است، اضافه کرد: خط اتوبوس ملک آباد- مشهد تا میدان 15 خرداد به زائران سرویس‌دهی می‌کند.
وی همچنین از ارائه سرویس به زائران پیاده به صورت کاروانی خبر داد و در این خصوص گفت: در این راستا تعدادی اتوبوس با هماهنگی‌های قبلی و از ورودی‌های مشهد برای انتقال زائران پیاده به صورت کاروانی در نظر گرفته شده تا این عزیزان را به مراکز اسکان داخل مشهد منتقل کنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد خاطرنشان کرد: تمامی سرویس‌دهی اتوبوسرانی مشهد به زائران پیاده به صورت صلواتی انجام می‌شود و تاکنون مسیرهای ملک آباد، جاده قدیم نیشابور، شهر فرهاد گرد در مسیر فریمان، بخش رضویه مسیر جاده کلات و ایستگاه‌های زائر ورودی مشهد حسب هواشناسی و بیمارستان طالقانی پوشش داده شده که بیشترین زائر در مسیر جاده قدیم نیشابور از این خدمات بهره‌مند شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]