اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192336113

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت خبر داد

آماده‌سازی 2500 فضای پارک در اطراف حرم مطهر رضوی

کد: 13950909192336113

https://goo.gl/ThaoXF

، مشهد , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت از آماده سازی 2500 فضای پارک وسایل نقلیه در اطراف حرم مطهر رضوی خبر داد.طبق برنامه‌ریزی انجام شده پارکینگ‌های 17شهریور، مدرس، شاهین‌فر، دانش شرقی، دانش غربی و عباسقلی خان نیز در این ایام فعال هستند و در صورت تقاضا به صورت 24 ساعته فعالیت خواهند کرد.

آماده‌سازی 2500 فضای پارک در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، سید حسین هاشم زادگان در این باره گفت: شهرداری مشهد تمهیدات ویژه‌ای را برای خدمت رسانی به زائران دهه پایانی صفر در نظر گرفته و شرکت الیت در این راستا فضاهای ویژه‌ای را برای توقف وسایل نقلیه در نظر گرفته است.

وی افزود: در این ایام پارکینگ‌های طبقاتی و روزباز آمده خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر رضوی هستند که در مجموع 2 هزار و 500 فضای پارک وسایل نقلیه آماده‌سازی شده است.
مدیرعامل شرکت الیت تصریح کرد: پارکینگ های شهدا، هاشمی‌نژاد، خسروی، شیرازی، نوغان، نواب، امام رضا(ع)، وحدت و صدرا به صورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند.
هاشم‌زادگان تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده پارکینگ‌های 17شهریور، مدرس، شاهین‌فر، دانش شرقی، دانش غربی و عباسقلی خان نیز در این ایام فعال هستند و در صورت تقاضا به صورت 24 ساعته فعالیت خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه