اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950913193466416

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی:

هویت 4 نفر دیگر از جان باختگان قطار شناسایی شد

کد: 13950913193466416

https://goo.gl/rnY5yv

، تبریز , (اخبار رسمی): مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از شناسایی هویت چهار نفر دیگر از جان باختگان حادثه قطار تبریز ـ مشهد خبر داد.

هویت 4 نفر دیگر از جان باختگان قطار شناسایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری تبریز شهریار، بهرام صمدی راد از شناسایی هویت چهار نفر دیگر از جان باختگان حادثه قطار تبریز ـ مشهد خبر داد و گفت: هویت حسین فاریابی، حمیده یوسفی زنوز، مهدیه روحانی و حسین مختاری مقصود لو شناسایی شد.

صمدی‌راد اضافه کرد: تاکنون هویت 41 نفر از جانباختگان این حادثه شناسایی شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از خانواده‌های چهار جانباخته شناسایی شده خواست تا با هماهنگی لازم با اداره کل پزشکی قانونی استان در خصوص تحویل پیکر این عزیزان اقدام کنند.

بر اساس این گزارش قطار تبریز ـ مشهد در چهارم آبان در ایستگاه هفت خوان بر اثر برخورد قطار سمنان- به مشهد موجب جان باختن 49 نفر از مردم آذربایجان شرقی شد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تبریز

تَبْریزْ یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر بزرگ‌ترین شهر منطقه شمال غرب کشور و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود. براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال 1390 صورت گرفته، شهر تبریز با جمعیتی بالغ بر 1494998 نفر چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان محسوب می‌شود. این شهر به‌دلیل جای‌دادن بسیاری از کارخانجات مادر و بزرگ صنعتی در خود و نیز وجود بیش از 600 شرکت قطعه‌ساز در آن، دومین شهر آلوده و نیز دومین شهر صنعتی کشور پس از تهران به‌شمار می‌رود و به‌دلیل صنعتی‌بودن، یکی از مهم‌ترین شهرهای مهاجرپذیر ایران محسوب می‌شود. پس از بهره‌برداری از آزادراه نبی‌اکرم، میزان مسافرپذیری تبریز روبه افزایش نهاد و این شهر پس از مشهد به‌عنوان دومین شهر مسافرپذیر کشور مطرح شد. به‌جهت ریشه‌کنی تکدی‌گری از تبریز، این شهر به‌عنوان شهر بدون گدا شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه