ویژه برنامه‌های مترو به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع‌الاول

مترو به نام رسول خوبی‌ها مزین می‌شود

کد: 13950914194335761

https://goo.gl/DTI5nE

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بهره برداری مترو تهران به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول، ویژه برنامه‌هایی را در ایستگاه‌های مترو برگزار می‌کند.

مترو به نام رسول خوبی‌ها مزین می‌شود

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد بنی حسن سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شریف و پرخیر و برکت ربیع‌الاول گفت: ویژه برنامه‌های شمیم رحمت با معرفی خصلت‌های پیامبر با محوریت اخلاق و مهربانی به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه برگزار می شود. 

وی به فضا سازی محیطی ایستگاه‌ها و واگن‌های مترو همزمان با فرارسیدن ربیع الاول اشاره کرد و افزود: به مناسبت این ماه فضای ایستگاه‌ها و سر در قطارها مزین به نام رسول خوبی‌ها شده است.
بنی حسن ادامه داد: برگزاری جشن در 3 ایستگاه منتخب مترو، اجرای موسیقی آیینی و سنتی، نصب سازه حجمی بزرگ متناسب با این روزها در ایستگاه امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های فرهنگی به مناسبت ماه ربیع الاول است.                                                    
معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه مترو با  برگزاری جشن ایستگاهی به استقبال میلاد پیامبر اکرم (ص) خواهد رفت خاطرنشان کرد: در 20 ایستگاه مترو کتاب هایی با موضوع سیره حضرت رسول (ص) به مسافران معرفی می شود. همچنین نمایشگاه عکس و کارگاه ترکیبی نقاشی، خوشنویسی و  پوستر با موضوعات متنوع در ایستگاه‌های منتخب  برپا خواهد شد.
 وی از برپایی میزهای مشاور در 10 ایستگاه منتخب خبر داد و گفت: مراسم تقدیر از فعالان قرآنی، فرهنگی و خانواده شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌های مترو در این ایام است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه