اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194406416

درخواست رئیس شورای شهر تبریز از رئیس جمهور

بودجه مصوب احیای دریاچه ارومیه تامین اعتبار شود

کد: 13950914194406416

https://goo.gl/FkM44K

، تبریز , (اخبار رسمی): رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت تامین اعتبار بودجه های مصوب اختصاص یافته به دریاچه ارومیه تاکید کرد.

بودجه مصوب احیای دریاچه ارومیه تامین اعتبار شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری تبریز ، شهرام دبیری در جلسه امروز صبح شورای اسلامی شهر تبریز با درخواست از رئیس جمهور برای تامین بودجه احیای دریاچه ارومیه گفت: دریاچه ارومیه طبق برنامه 10  ساله ی ارائه شده مقرر شده است احیا شود و برای این منظور برای سالهای 94- 95 و 96 مبلغ 380 میلیارد تومان بودجه در نظر شده است که تنها 40 میلیارد از این بودجه محقق شده است.

دبیری افزود: با توجه به حساسیت موضوع دریاچه ارومیه از رئیس جمهور می خواهیم که دولت در برنامه خود اختصاص و تامین بودجه آن را مورد توجه قرار دهدد تا شهروندان استانهای شمالغرب کشور از عوارض نابودی این دریاچه زیبا در امان باشند.

رئیس شورای اسلامی تبریز با تبریک حلول ماه ربیع الاول وفات دکتر هریسی نژاد را که از دوره گذشته به عنوان مشاور شورای شهر تبریز فعالیت داشت را به جامعه وکلا، اعضای شورا و خانواده این مرحوم تسلیت گفت.

وی با اشاره به سیزدهم آذر روز جهانی معلولین گفت:  باید توجه خاصی به معلولان صورت گیرد زیرا این شهروندان نیازمند کمک و مساعدت شهروندان و مسئولین از نظر مسائل کاری، رفاهی و فرهنگی هستند. شاید این شهروندان معلول باشند اما افزاد باهوش و بابغه و فعال در بین آنان بسیار دیده می شود.

گفتنی است در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز علاالدین نورمحمدزاده به عنوان سخنران پیش از دستور به ایراد سخنرانی پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تبریز

تَبْریزْ یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر بزرگ‌ترین شهر منطقه شمال غرب کشور و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود. براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال 1390 صورت گرفته، شهر تبریز با جمعیتی بالغ بر 1494998 نفر چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان محسوب می‌شود. این شهر به‌دلیل جای‌دادن بسیاری از کارخانجات مادر و بزرگ صنعتی در خود و نیز وجود بیش از 600 شرکت قطعه‌ساز در آن، دومین شهر آلوده و نیز دومین شهر صنعتی کشور پس از تهران به‌شمار می‌رود و به‌دلیل صنعتی‌بودن، یکی از مهم‌ترین شهرهای مهاجرپذیر ایران محسوب می‌شود. پس از بهره‌برداری از آزادراه نبی‌اکرم، میزان مسافرپذیری تبریز روبه افزایش نهاد و این شهر پس از مشهد به‌عنوان دومین شهر مسافرپذیر کشور مطرح شد. به‌جهت ریشه‌کنی تکدی‌گری از تبریز، این شهر به‌عنوان شهر بدون گدا شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه