اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194466113

با توجه به برودت هوا از 30 آبان ماه سال جاری انجام شد

اسکان 170 کارتن‌خواب در گرم‌خانه شهرداری مشهد

کد: 13950914194466113

https://goo.gl/L3wiyv

، مشهد , (اخبار رسمی): با همکاری شهرداری مشهد و اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی، 6 گرم‌خانه در مناطق مختلف این شهر ایجاد شده که تا چهار برابر تعداد کارتن‌خواب‌های سطح مشهد ظرفیت پذیرش و اسکان موقت را داراست.

اسکان 170 کارتن‌خواب در گرم‌خانه شهرداری مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این باره افزود: این تعداد با توجه به برودت هوا از 30 آبان ماه سال جاری در این مرکز اسکان یافته‌اند.

وی ادامه داد: 38 نفر از این تعداد خود معرف بودند و بقیه توسط شهرداری‌های مناطق مختلف مشهد جمع‌آوری و منتقل شدند.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد 10 نفر از این تعداد را زن اعلام و بیان کرد: بخش گرمخانه خانه سبز با گنجایش 300 نفر شب آماده پذیرش کارتن‌خواب‌ها است. این افراد تا صبح در این مرکز سرویس‌دهی می‌شوند.
کاظمی گفت: با همکاری شهرداری مشهد و اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی، 6 گرم‌خانه در مناطق مختلف این شهر ایجاد شده که تا چهار برابر تعداد کارتن‌خواب‌های سطح مشهد ظرفیت پذیرش و اسکان موقت را داراست.
وی از مردم و شهروندان خواست در صورت مشاهده کارتن‌خواب‌ها در نقاط مختلف شهر در تماس با پایگاه ارتباطی137 برای نجات آنها از سرمای شدید کمک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه