اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194734659

با اضافه شدن فریم ورک AMP به روش های طراحی سایت اینتن

سرعت لود سایت های خبری افزایش یافت

کد: 13950914194734659

https://goo.gl/SDUQaP

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت اینتن با بهره گیری از تازه ترین ابزارهای ارایه شده توسط گوگل، سرعت لود و بارگزاری سایت های خبری را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

سرعت لود سایت های خبری افزایش یافت

رعایت استاندارد های طراحی سایت باعث رشد ورودی های گوگل و در نهایت افزایش رتبه سایت شما در موتور های جستجو خواهد شد. AMP جدیدترین تکنولوژی در طراحی سایت بشمار می رود.

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اینتن، علوم کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از ابزارهای پرکاربرد در عصر حاضر به شمار می رود و یکی از علوم کامپیوتری بسیار پر طرفدار علم طراحی صفحات وب است.

طراحی سایت امروزه به عنوان یک ابزار بسیار کاربردی بین فعالان اقتصادی و اطلاع رسانی به شمار می رود و براساس تحولات طراحی سایت در سال های گذشته، این علم روز به‌روز به سمت راحتی کاربران اینترنتی پیش رفته است.

مدیر ارشد طراحی سایت اینتن در راستای تحولات اخیر طراحی سایت گفت: در راستای کاربر پسند بودن سایت های اینترنتی در ماه های اخیر یک فریم ورک جدید از سمت شرکت گوگل منتشر شد. این فریم ورک جدید با نام AMP ارائه شد که مخفف Accelerated Mobile Pages Project است.

رضا راد ادامه داد: این پروژه برای کاربر پسندتر بودن سایت های طراحی شده ارائه شده ضمن آنکه این فریم‌ورک مخصوص سایت‌های خبری نیز هست که باعث افزایش سرعت لود سایت می شود.

وی افزود: در این فریم‌ورک، سایت‌های خبری در نمایش موبایلی با سرعت بسیار بالاتری لود می شوند.

این شرکت برای نخستین بار در ایران وب‌سایت‌های خبری خود را با استفاده از فریم‌ورک‌های جدید گوگل AMP ارائه کرده است.

با استفاده از این روش در طراحی وب‌سایت‌ خبری، کاربران موبایل وب‌سایت‌های خبری هیچ مشکلی در نمایش آخرین اخبار نخواهند داشت، همچنین موتور جستجوی گوگل برای حمایت از سایت‌های خبری که از این روش برای طراحی سایت خود استفاده کرده‌اند، آخرین اخبار ارائه شده این سایت‌ها را در نتایج جستجوی خود به‌صورت اسلایدی در نمایش موبایل ارائه می‌کند.

اطلاعات بیشتری از این فریم ورک و متد طراحی سایت اینتن را می توانید در آدرس این سایت مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینتن

طراحی سایت اینتن مجموعه تشکیل یافته از تیم حرفه ای طراحی و بهینه سازی آکادمیک تشکیل یافته است و با تکیه بر نیروی متخصص و خلاق خود سعی دارد بهترین خدمات را ارایه نماید.از خدمات این گروه می توان به طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، تبلیغات اینترنتی ، وب برندینگ ، دفتر کار مجازی و تجارت الکترونیک اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]