اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195176113

به همت شهرداری مشهد و سازمان جهاد کشاورزی

اولین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک گشایش یافت

کد: 13950915195176113

https://goo.gl/SfWdyL

، مشهد , (اخبار رسمی): اولین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک، گواهی شده و گیاهان دارویی خراسان رضوی به همت شهرداری مشهد و سازمان جهاد کشاورزی در بوستان ملت مشهد گشایش یافت و شهروندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 21 ضمن بازدید از نمایشگاه، نسبت به خرید محصولات ارگانیک اقدام کنند.

اولین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک گشایش یافت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، صبح امروز با حضور مسوولان و شهروندان اولین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک امروز در محل بوستان ملت مشهد گشایش یافت.

این نمایشگاه که با همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد و سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی برپا شده، از امروز 15 آذرماه به مدت 5 روز پذیرای بازدید شهروندان است.
نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک با هدف عرضه مستقیم محصولات ارگانیک، اصلاح الگوی خرید، جایگزینی این محصولات در سبد کالای خرید خانوار ایران با حضور 30 تولیدکننده از شهرستان‌های خراسان رضوی راه‌اندازی شده است.
در این نمایشگاه محصولات ارگانیکی همچون سیب‌زمینی، انار، پیاز، گردو، بادام، پسته، زعفران، خرما، زیتون، چای، انواع روغن‌های گیاهی از جمله روغن کنجد ارائه می‌شود.
شهروندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 21 ضمن بازدید از نمایشگاه، نسبت به خرید محصولات ارگانیک اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]