اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195186113

معاون اقتصادی شهرداری مشهد تشریح کرد:

آخرین وضعیت راه‌اندازی هلدینگ زائر

کد: 13950915195186113

https://goo.gl/mfnRbD

، مشهد , (اخبار رسمی): پس از دریافت موافقت اصولی تاسیس شرکت از سازمان بورس، بررسی لایحه تاسیس در صحن علنی شورای شهر انجام خواهد شد.

آخرین وضعیت راه‌اندازی هلدینگ زائر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمدرضا مزجی اظهار کرد: طرح ایجاد شرکت مادر تخصصی زائر به منظور تامین زنجیره خدمات زائر از مبدا تا مبدا و ارائه خدمات‌رسانی هر چه بهتر و منظم‌تر به زوار حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) آماده شده است.

وی با بیان اینکه شرکت در حال پیگیری برای اخذ مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار است، تصریح کرد: مطالعات مالی و بررسی نحوه تاسیس هلدینگ به نحوی که شهرداری در عین داشتن حاکمیت، کم‌ترین مالکیت را در سهام شرکت هلدینگ داشته باشد، انجام شده است.
معاون اقتصادی و رییس سازمان سرمایه‌‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد بیان کرد: مذاکره و توافق اولیه با بانک‌های شهر، گردشگری، مهر اقتصاد، ایران زمین و شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی در مورد سرمایه‌گذاری در هلدینگ زائر صورت گرفته و این موسسات نسبت به ورود به این شرکت ابراز تمایل کرده‌اند.
وی با اشاره به تهیه اساسنامه شرکت هلدینگ جهت ارائه به سازمان بورس افزود: اساس‌نامه جهت بررسی به شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ارسال شده که اعضا بعد از بررسی نتیجه کار را اعلام خواهند کرد.
مزجی یادآور کرد: پس از دریافت موافقت اصولی تاسیس شرکت از سازمان بورس، بررسی لایحه تاسیس در صحن علنی شورای شهر انجام خواهد شد.
معاون اقتصادی شهرداری مشهد با تاکید بر لزوم انتفاع عموم مردم از اقتصاد زیارت بیان کرد: اقتصاد زائر یکی از منابع اصلی درآمد در مشهد است که عده کمی از آن بهره‌مند می‌شوند ولی با راه‌اندازی این هلدینگ که به صورت سهامی عام خواهد بود همه مردم از این سود سرشار منتفع خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه