طی سال جاری صورت گرفت

پذیرش 2 برابری دانشجو دردانشگاه علمی کاربردی مترو

کد: 13950915195295761

https://goo.gl/OjNoJs

، تهران , (اخبار رسمی): رییس دانشگاه علمی و کاربردی مترو تهران گفت: این دانشگاه درترم جاری نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر دانشجو در رشته‌های مختلف پذیرش کرده است.

پذیرش 2 برابری دانشجو دردانشگاه علمی کاربردی مترو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، حامد نامی با اعلام این خبر افزود: مهرماه سال جاری بیش از 400 دانشجو که بیش از 90 درصد آن از پرسنل شرکت بهره برداری مترو هستند در رشته‌های مصوب این دانشگاه از جمله برق، مکانیک، سیگنالینگ، مخابرات، ایمنی و ... در مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرش شده‌اند.

وی ادامه داد: پذیرش این تعداد دانشجویان با فارغ‌التحصیلی دانشجویان قبلی همزمان شد و در حال حاضر بیش از 700 دانشجو در دانشگاه علمی و کاربردی شرکت بهره برداری مترو تحصیل می‌کنند.
رییس دانشگاه علمی و کاربردی شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر در مراکز علمی کاربردی شهرداری به دنبال اساتیدی  هستیم که تجربه کار در شهرداری را دارند تا کار را به دست کاردان بسپاریم اظهار داشت: تاکنون مترو تهران به دانشجویان خود خدمات علمی بسیار خوبی ارائه داده است و سعی بر آن است تا با افزایش سطح این اطلاعات بتوانیم با دانش روز بین المللی مطابقت داشته باشیم.
نامی تصریح کرد: قصد داریم با ایجاد هیئت علمی کارآزموده و متخصص و ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی به دانشجویان، دانشگاه علمی کاربردی مترو را به دانشگاه پلی تکنیک تبدیل کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه