اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920197595811

استقرارنیروهای امدادی هلال احمر در 11 محور

کد: 13950920197595811

https://goo.gl/pz0RLW

، تهران , (اخبار رسمی): جمعیت هلال احمر ا به 455 تن از هموطنان متاثر از برف و کولاک در سه استان کشور امداد رسانی کرد.

استقرارنیروهای امدادی هلال احمر در 11 محور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال  احمر،شاهین فتحی،معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احم با اعلام این خبر  به تشریح عملیات برف و کولاک طی 12 ساعت گذشته پرداخت و گفت: 3 استان قزوین، مازندران و گیلان طی 12 ساعت گذشته تحت تاثیر برف و کولاک بوده اند.

وی تصریح کرد: نیروهای امدادی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در 11 محور  مواصلاتی در استان های متاثر از برف و کولاک مستقر هستند و موفق به رهاسازی 92 دستگاه خودرو که در برف گرفتار شده بودند، شدند.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، امدادگران به 445 نفر از هموطنان متاثر از برف و کولاک خدمات امدادی ارائه کردند همچنین 10 نفر از آن ها به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

بنا براعلام سایت هلال احمر، وی خاطرنشان کرد:  امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در قالب 15 تیم (46 نفر) به هموطنان متاثر از برف و کولاک در استان های متاثر از برف و کولاک خدمات امدادی ارائه کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]