اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198685998

آخرین خبر درخصوص هوشمندسازی درب خروج گمرکات

کد: 13950921198685998

https://goo.gl/3wc9Ll

، تهران , (اخبار رسمی): اداره کل توسعه و تجهیز گمرک اعلام کرد: درب خروج هوشمند گمرکات بازرگان، جلفا، بیله‌سوار، آستارا، بندر انزلی و سهلان در حال نصب است.

آخرین خبر درخصوص هوشمندسازی درب خروج گمرکات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، این پروژه توسط اداره کل توسعه و تجهیز و با همکاری پژوهشکده سامانه‌های هوشمند دانشگاه تهران در حال اجرا بوده و بخش دیگری از برنامه گمرک الکترونیک است و با اجرایی شدن آن حتی اجازه ورود و خروج بار از گمرکات به روش الکترونیکی انجام خواهد شد.
بر اساس این گزارش، قرار است در مرحله بعدی گمرک بندر شهید رجایی، بندر شهید باهنر، بندر بوشهر، بندر لنگه، فرودگاه امام خمینی(ره)، سلفچگان، اینچه برون و غرب تهران به سیستم هوشمند درب خروج مجهز شوند.
سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در راستای الکترونیکی کردن گمرک ایران از سال 1392 راه‌اندازی شد و با اجرای این سامانه تشریفات واردات، صادرات، ترانزیت، پرداخت و پروانه‌های گمرکی الکترونیکی شده و ارتباط گمرک با 22 سازمان همجوار الکترونیکی شده است. همچنین تشکیل بزرگ‌ترین بانک اطلاعات تجارت خارجی و افزایش درآمدهای گمرکی از 7000 به 14000 میلیارد تومان دیگر دستاورد مهم سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی به شمار می‌رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گمرک جمهوری اسلامی

پیرو مصوبات برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی مبنی بر الزام راه اندازی مراکز اطلاع رسانی توسط سازمانهای مرتبط با امر صادرات، گمرک ایران در اوائل سال 1377 اقدام به راه اندازی اولین سایت اطلاع رسانی خود در دو شبکه اینترنت و اینترانت به آدرسWW.IRICA.IR کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]