اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198916113

استاندار خراسان‌ رضوی خبر داد

اجرای طرح هادی روستایی در 6 روستای حاشیه شهر مشهد

کد: 13950921198916113

https://goo.gl/bHbGG6

، مشهد , (اخبار رسمی): تامین آسفالت معابر در روستاهای مذکور به‌صورت ارائه قیر رایگان از سوی بنیاد مسکن و مشارکت دهیاری انجام شده است.

اجرای طرح هادی روستایی در 6 روستای حاشیه شهر مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا رشیدیان در بازدید از پروژه‌های اداره‌کل بنیاد مسکن در حاشیه شهر مشهد اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل ساخت مسکن روستایی و طرح هادی روستایی در روستاهای کشف، کوشک مهدی، صیدآباد، باغون‌آباد، چاهشک و منزل‌آباد حاشیه شهر مشهد است.

وی با بیان این که طرح هادی روستایی در حال اتمام و یا اجرا می‌شود، تصریح کرد: تامین آسفالت معابر در روستاهای مذکور به‌صورت ارائه قیر رایگان از سوی بنیاد مسکن و مشارکت دهیاری انجام شده است.
استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه آب‌های سطحی در روستاهای حاشیه شهر باید ساماندهی شود، گفت: دو پروژه در 34 و 98 واحدی در روستاهای کوشک مهدی و صیدآباد از محل طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی و تسهیلات بانکی در حال اجرا است.
سید رضا موسوی‌نیا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی نیز در این بازدید خاطرنشان کرد: سال گذشته 32 هزار تن قیر به مبلغ 400 میلیارد ریال در راستای سیاست‌های دولت یازدهم برای توسعه روستاها توزیع شده است.
وی با بیان این که سال گذشته 9 هزار خانه روستایی در استان مقاوم‌سازی و بهسازی شده است، بیان کرد: در استان 350 طرح هادی روستایی با پیشرفت 50 درصدی و اعتبار 400 میلیارد ریالی در حال انجام است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه