اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950922199574873

چگونه خود را از کینه‌ها و دلشکستگی‌های گذشته رها کنیم

وبینار «رهایی از آزردگی»

کد: 13950922199574873

https://goo.gl/4l1Gdy

، تهران , (اخبار رسمی): وبینار رهایی از آزردگی به ما کمک می‌کند تا بتوانیم هرآنکس و هرآنچه که از گذشته به شکل کینه یا هر شکلی از آزردگی با خود حمل می‌کنیم را رها کرده و آزادمنشانه مسیر زندگی را ادامه دهیم.این سمینار برای همه افرادی که هنوز پرونده‌های بسته نشده‌ای از ناراحتی یا آزردگی در ذهن‌شان دارند موثر است.

وبینار «رهایی از آزردگی»

آنچه را نبخشیده‌ایم، به شکل وزنه‌ای سنگین با خود حمل می‌کنیم. بخشیدن یک مهارت است. آن را یاد بگیریم

به گزارش روابط عمومی وبسایت مهارت های زندگی، هر اتفاقی که در زندگی ما می‌افتد، به خودی خود نه خوب است و نه بد، یا به بیانی دیگر، هم خوب است و هم بد. این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم چگونه و به کدام جنبه‌های آن بیشتر توجه کنیم، برجسته‌ترشان کنیم و بواسطه‌شان احساس خوشبختی و رضایت‌مان را تقویت کنیم یا احساس ضعف و آزردگی‌هایمان را.

بخشیدن و گذشت از یک فرد یا رویداد هم دست خود ماست، و در نتیجه این بخشیدن، خود ما اولین نفری هستیم که از دام آزردگی رها می‌شود.

در وبینار «رهایی از آزردگی» دکتر ویدا فلاح، روانشناس و مدرس مهارت‌های زندگی، درباره علت گیر افتادن‌های ما در تله آزردگی از دیگران و اینکه چگونه و با چه مدل ذهنی می‌توانیم در مقابل رویدادهای بیرونی، مجهز و مقتدرانه عمل کنیم سخن می‌گویند.

راه‌حل برخی از بزرگترین مشکلات ما بسیار ساده و در دسترس ماست، راه حل‌هایی که می‌توانند زندگی ما را، و خوشحالی ما را به شدت تحت تاثیر قرار دهند. این ما هستیم که می‌توانیم با انتخاب یک قدم درست،  با یاد گرفتن مهارت‌های تفکر و مهارت‌های مدیریت بر خود، گره‌های کور عاطفی و ارتباطی‌مان را باز کرده و زیباتر زندگی کنیم.

 ویدیوی کوتاهی در رابطه با وبینار

تاریخ برگزاری وبینار: 

پنجنشبه 7 بهمن 1395

ساعت 15:30 الی 16:45

لینک ثبت نام در وبینار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبسایت مهارت های زندگی

ویدا فلاح روانشناس و مدرس مهارت های زندگی برپایه ذهن‌آگاهی است. او فعالیت آموزشی‌اش را از سال 1377 و با این نگرش آغاز کرد که زندگی خوب ساختنی است، و در راستای ارتقای دانش و آگاهی، و آموزش مهارت‌های فردی و ارتباطی و به طور کلی مهارت‌های زندگی فعالیت می‌کند. هدف او، علاقه‌مند ساختن افراد در هر سن و موقعیت به رشد و تغییر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]