اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960310250654873

برگزاری سمینار رایگان قدرت دعا به مناسبت ماه مبارک رمضان

کد: 13960310250654873

https://goo.gl/RlLE40

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت ماه مبارک رمضان، سمینار رایگان قدرت دعا توسط وب‌سایت مهارت‌های زندگی در تاریخ پنجشنبه ۱۸ خرداد در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود که در آن به اثرات دعا بر جسم، ذهن و زندگی، علت اینکه دعاهای ما مستجاب نمی شوند و اینکه چگونه دعا کنیم پرداخته می‌شود.

سمینار رایگان قدرت دعا

دعا و نیایش به ما کمک می کند تا انرژی که در عالم و در اطراف ما هست را دریافت کرده و بتوانیم از آن در جهت محقق ساختن آنچه می‌خواهیم بهره ببریم.

به گزارش روابط عمومی وبسایت مهارت های زندگی، دعا و نیایش به ما کمک می‌کند تا انرژی که در عالم و در اطراف ما هست را دریافت کرده و بتوانیم از آن در جهت محقق ساختن آنچه می‌خواهیم بهره ببریم. در سمینار رایگانی که برای بررسی قدرت دعا برگزار می‌شود به موارد زیر پرداخته می‌شود:

 

ذهن الهی هم اکنون از طریق من می‌اندیشد

کلام ما، چه به زبان بیاید، چه از ذهن مان عبور کند، بر جسم و ذهن و زندگی ما اثر می‌گذارد. در مواقعی که با دیگران در حال گفتگو هستیم، معمولا به شکلی ناهوشیارانه کلماتمان را انتخاب و ادا می‌کنیم، و تلاش مضاعفی برای در لحظه حال بودن و هوشیارانه صحبت کردن نمی‌کنیم. حتی زمان‌هایی که در حال اندیشیدن هستیم، در واقع مشغول گفتگویی ناهوشیارانه با خودمانیم. اما کلمات ما قدرت دارند، انرژی دارند، می توانند در این دنیا تغییر ایجاد کنند. 

دعا و نیایش، استفاده آگاهانه‌ای از کلام است تا با بخش الهی وجودمان، با نیروی برتری که این جهان را می سازد رابطه بگیریم و آن را بشناسیم، تا در آینه این شناخت، به شناختی کامل‌تر از خود و حقیقت زندگی دست یابیم.

دعا و نیایش به ما کمک می کند تا انرژی که در عالم و در اطراف ما هست را دریافت کرده و بتوانیم از آن در جهت محقق ساختن آنچه می‌خواهیم بهره ببریم. دعا کردن در لحظه، انٰرژی و گیرنده های انرژی ما را فعال می کند و در طول زمان کمک می کند تا منفی اندیشی و منفی گویی ما تبدیل به مثبت اندیشی و مثبت‌گویی شود.

دعا و نیایش به ما آرامش و اطمینان می بخشد. از طریق ارتباط با آن نیرویی که ورای هر نیروی دیگری بر این دنیا حاکم است، و با تکیه بر آن و اعتماد به اینکه این نیرو از ما در شرایط دشوار محافظت می کند، می توانیم با اطمینان قدم هایمان را برداریم، ترس مان به طور قابل توجهی کم شود و آنچه قدرت بالفعل کردنش را داریم را بالفعل کنیم.

در این روزهای عزیز ماه مبارک رمضان، فرصت خوبی است برای اینکه دعا کردن را بخشی از برنامه زندگی‌مان کنیم. در سمینار قدرت دعا، ویـــدا فلاح درباره‌ی:

  • اثرات دعا بر جسم، ذهن و زندگی ما
  • علت اینکه دعاهای ما مستجاب نمی شوند
  • و اینکه چگونه دعا کنیم 

سخن می‌گوید.

این سمینار رایگان در تاریخ پنجشنبه ۱۸ خرداد در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های  ۷-۸۸۸۴۰۰۵۶ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبسایت مهارت های زندگی

ویدا فلاح روانشناس و مدرس مهارت های زندگی برپایه ذهن‌آگاهی است. او فعالیت آموزشی‌اش را از سال 1377 و با این نگرش آغاز کرد که زندگی خوب ساختنی است، و در راستای ارتقای دانش و آگاهی، و آموزش مهارت‌های فردی و ارتباطی و به طور کلی مهارت‌های زندگی فعالیت می‌کند. هدف او، علاقه‌مند ساختن افراد در هر سن و موقعیت به رشد و تغییر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]