آغاز پذیرش مسافر در ایستگاه مترو حسین آباد

کد: 13950922199705761

https://goo.gl/xRJO8H

، تهران , (اخبار رسمی): پذیرش مسافر در ایستگاه حسین آباد واقع در نیمه شمالی خط سه مترو تهران امروز پس از افتتاح آن شهردار تهران آغاز شد.

آغاز پذیرش مسافر در ایستگاه مترو حسین آباد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ ایستگاه حسین آباد به عنوان یکصد وششمین ایستگاه مترو تهران صبح امروز(دوشنبه) طی آئینی با حضور دکتر قالیباف شهردار، مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محمد حقانی و اقبال شاکری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو  و مدیرعامل شرکت مترو شهری تهران و حومه به بهره برداری رسید.
محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه این ایستگاه در نیمه شمالی خط سه مترو تهران مابین ایستگاه‌های شهید زین الدین و نوبنیاد واقع شده است افزود: ورودی این ایستگاه در تقاطع خیابان مغان و بزرگراه صیاد شیرازی مستقر شده است.
وی ادامه داد: ایستگاه حسین آباد به عنوان بیست و یکمین ایستگاه خط سه دارای 10 هزار مترمربع زیر بنا و 16 دستگاه پله برقی است.
احمدی بافنده به آغاز پذیرش مسافر در ایستگاه حسین آباد پس از مراسم افتتاحیه اشاره کرد و گفت: مسافران می‌توانند هر روز از ساعت 5 و 30 دقیقه تا 22 و 30 از این ایستگاه استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: فاصله گذر حرکت قطارها در این ایستگاه مطابق برنامه خط 3 هر یک ربع یک‌بار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه