اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924200635761

با بهره گیری از دستگاه‌های کنترل تردد داخلی محقق شد

صرفه‌جویی 50درصدی در مترو

کد: 13950924200635761

https://goo.gl/YU9DGj

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از تجهیزات ساخت داخل در سیستم کنترل ورود و خروج مسافران در مترو تهران 50 درصد صرفه‌جویی ارزی به همراه داشته است .

صرفه‌جویی 50درصدی در مترو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران امیر هوشنگ روح‌افزا تولیدکننده داخلی گیت مترو گفت: دستگاه‌های کنترل تردد در مترو تهران صد درصد ساخت داخل است و تمام تلاش خود را کرده ایم تا این دستگاه‌ها مطابق با فناوری های دنیا باشند.

وی با اشاره به اینکه خرید هر گیت خارجی تا 20 هزار دلار هزینه دارد ، افزود: ما با توان داخلی توانسته ایم این تجهیزات را باقیمت تمام‌شده 30 میلیون تومان تولید کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های کنترل تردد در مترو تهران امروز بومی‌شده است.

روح‌افزا بابیان اینکه دستگاه‌های کنترل تردد از تجهیزات پرمصرف در مترو هستند ، گفت: برنامه‌نویسی و طراحی‌های انجام‌شده در حال حاضر توسط متخصصین داخلی انجام می‌شود و همین تولیدات 50 در صد صرفه‌جویی ارزی به همراه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه