اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924200645761

درنمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو مطرح شد

دعوت به همکاری دانشکده مترو از اساتید دانشگاه

کد: 13950924200645761

https://goo.gl/GJCp6P

، تهران , (اخبار رسمی): رییس دانشکده علمی و کاربردی شرکت بهره برداری مترو تهران از علاقمندان به تدریس که در حوزه مترو تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر هستند، برای فعالیت در این دانشکده دعوت کرد.

دعوت به همکاری دانشکده مترو از اساتید دانشگاه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، حامد نامی با بیان این مطلب افزود: در سومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت متروجزوات دانشجویی، جزوات تحصیلی اساتید و پایان نامه های بیش از 20 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در حوزه های مربوط به مترو ارائه شده است.
وی ادامه داد: غرفه دانشگاه علمی و کاربردی مترو در این نمایشگاه بستری فراهم آورده است تا علاقمندان به تحصیل در 15 کد رشته این دانشگاه بتوانند از طریق پر کردن فرم های مخصوص برای ترم جدید پیش ثبت نام کنند.
وی همچنین از اساتیدی که در رشته های فنی و مهندسی در مقاطع فوق لیسانس و دکترا تحصیل کرده و علاقمند به همکاری در حوزه شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد هستند دعوت کرد تا علاوه بر بازدید از سومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان داخلی در صنعت مترو، فرم های مخصوص همکاری را در غرفه دانشگاه علمی و کاربردی مترو پر کنند.
نامی همچنین از عقد قرارداد مترو با شرکت ها، پژوهشکده ها، و موسسات دانشگاهی که در حوزه مترو فعالیت پژوهشی دارند خبر داد.
گفتنی است سومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو از 23 تا 25 آذرماه در محل نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران(بوستان گفتگو) از ساعت 9 تا 17 برپاست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه