دبیرخانه همایش بومی سازی قطعات صنعت مترو تشکیل شد

کد: 13950928201745761

https://goo.gl/Y8ZR9Y

، تهران , (اخبار رسمی): دبیرخانه دائمی همایش بومی سازی قطعات در صنعت مترو در دانشکده علمی کاربردی مترو تهران تشکیل شد.

دبیرخانه همایش بومی سازی قطعات صنعت مترو تشکیل شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ علی عبدالله پور قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه اولین همایش بومی سازی قطعات در صنعت مترو با رویکرد اقتصاد مقاومتی درحاشیه نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو برگزار شدٰ، افزود: به منظور ارتقا سطح کیفی و کمی این همایش دبیرخانه دائمی آن در دانشکده علمی و کاربردی مترو تشکیل شده است.
وی خاطر نشان کرد: این دبیرخانه طی یکسال دستاوردهای پژوهشی و مقالات علمی مرتبط با صنعت مترو را جمع آوری می کند .
دکتر نامی رئیس دانشکده علمی کاربردی مترو تهران و دبیراجرایی و علمی همایش بومی سازی قطعات در صنعت مترو نیز با بیان اینکه دبیرخانه همایش دو رسالت را برعهده دارد ،افزود: در قدم اول این دبیرخانه تلاش خود را برای ایجاد ارتباط با شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان داخلی به کار خواهد گرفت تا بتوانیم ظرفیت های جدید تولیدکنندگان داخلی در صنعت مترو را شناسایی کنیم.
وی ادامه داد: برقراری ارتباط با پژوهشگاه ها، مراکز علمی و دانشگاه های صنعتی رسالت دیگر دبیرخانه دائمی همایش است که طی آن پنل ها و کمیته های تخصصی همایش بومی سازی قطعات در صنعت مترو شکل خواهد گرفت.
دکتر نامی خاطرنشان کرد: محورهای دومین همایش مشخص شده است و در فراخوان های عمومی اعلام خواهد شد تا محققان مقالات علمی خود را برای ما ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]