با استفاده از توان ایرانی

مسیر نابینایان و ناشنوایان در مترو احداث می شود

کد: 13950928201755761

https://goo.gl/12cc03

، تهران , (اخبار رسمی): تفاهم نامه همکاری تحقیق و توسعه در سه حوزه بررسی المان‌های هدایتی ناشنوایان، بررسی، طراحی و اجرای قطعات استیل مسیر ویژه نابینایان و کم‌بینایان و بررسی قطعات فلزی مربوط به صنایع ریلی با ریخته‌گری دقیق، میان شرکت بهره برداری مترو تهران و شرکت تحقیقاتی دانش بنیان داخلی امضا شد.

مسیر نابینایان و ناشنوایان در مترو احداث می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، این تفاهم‌نامه در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی  با هدف شروع کار تحقیقاتی برای مناسب سازی مسیرمناسب برای ناشنوایان با شرکت دانش بنیان ایرانی امضا شده است .
براساس این تفاهم نامه تحقیقات امکان‌سنجی، تعـریف و اجرای طرح مناسب‌سازی مسیر نابینایان و ناشنوایان انجام می شود.
در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه که در سومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و مدیران شرکت دانش بنیان تحقیقاتی داخلی حضور داشتند.
 گفتنی است مدت این تفاهم‌نامه یک سال است و در صورت نیاز تمدید می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه