اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928201936113

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی:

رادیو ماهواره‌ای زیارت راه‌اندازی می‌شود

کد: 13950928201936113

https://goo.gl/rWDj9G

، مشهد , (اخبار رسمی): معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: رادیو زیارت همزمان با شروع سال 2017 و برنامه‌های مشهد پایتخت فرهنگ اسلامی با همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلفی همچون شهرداری مشهد راه‌اندازی می‌شود.

رادیو ماهواره‌ای زیارت راه‌اندازی می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمد حسن واحدی اظهار داشت: این طرح از جمله پروژه‌های برنامه جامع زیارت است که در تعامل با صدا و سیمای جمهوری اسلامی و حمایت استانداری خراسان رضوی، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد برنامه‌ریزی شد.

وی با بیان اینکه این رادیو با هدف تثبیت و ترویج فرهنگ رضوی و تعمیق آن در اقصی نقاط جهان به مناسبت شروع سال 2017 که مشهد پایتخت فرهنگ جهان اسلام است، عملیاتی می شود، ادامه داد: این رادیو ماهواره‌ای است و در گسترده جهانی با مرکزیت مشهد قابل دریافت و پخش می‌شود .
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: رادیوی زیارت در حال راه‌اندازی است و مقدمات آن انجام و محل آن هم در مشهد مشخص شده و زیرساخت‌های آن و تولید محتوایی برای این شبکه در دست انجام است.
وی بیان داشت: این رادیو هشت ساعت به صورت زنده، هشت ساعت هم تکرار و هشت ساعت دیگر هم تولیدات استان های همیار را پخش می‌کند.
واحدی خاطرنشان کرد: در این راستا استان‌های همیار نسبت به برنامه‌سازی در استان‌های خود اقدام و از طریق این شبکه با مدیریت صدا و سیمای خراسان رضوی پخش می‌کنند.
وی تصریح کرد: کل محتوای اصلی این رادیو و شبکه ملی زیارت که تا پایان سال 2017 راه‌اندازی می‌شود را تولیت آستان قدس مدیریت می کند تا غنی و پرمحتوا باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | رسانه‌ها