اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202946113

در سال اینده

5 زائرسرای ارزان در مشهد افتتاح می‌شود

کد: 13950929202946113

https://goo.gl/fDxjKh

، مشهد , (اخبار رسمی): مدیر عامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) گفت: 5 زائرسرای ارزان قیمت دیگر سال آینده در مشهد افتتاح خواهد شد.

5 زائرسرای ارزان در مشهد افتتاح می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، سیدحسین عابدی با بیان این مطلب در مراسم کلنگ‌زنی زائرسرای ارزان قیمت آذربایجان غربی که در بولوار وحدت برگزار شد، اظهار کرد: از مجموع 35 زائرسرای ارزان قیمت موجود 8 زائرسرا پیشتاز است که سال گذشته یک مورد از آنها افتتاح شد. امسال نیز زائرسرای کرامت بهره‌برداری می‌شود و یک زائرسرای دیگر نیز تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
به گفته وی، همچنین 5 زائرسرا در 6 ماهه ابتدایی سال آینده افتتاح خواهد شد.
مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) با اشاره به اینکه فرآیند احداث تعداد زیادی از زائرسراها هم‌اکنون فعال است، گفت: 8 زائرسرا نیز در مسیر قانونی و اداری قرار دارد.
عابدی در خصوص این پروژه توضیح داد: این پروژه 740 هزار متر مربع مساحت دارد که 566 مترمربع از زمین آن را شهرداری مشهد اعطا کرد و 174مترمربع را خود استان تملک کرد.
وی ادامه داد: زیربنای پروژه 4500 مترمربع با ظرفیت 300 نفر شب اقامت است و در اختیار زائران کم‌درآمد استان آذربایجان غربی قرار خواهد گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]