اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202996416

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری خبر داد

برگزاری مسابقه تزئین هندوانه شب یلدا در تبریز

کد: 13950929202996416

https://goo.gl/QKfoku

، تبریز , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از برگزاری برنامه مسابقه تزئین هندوانه شب یلدا در این شهر خبر داد.

برگزاری مسابقه تزئین هندوانه شب یلدا در تبریز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری تبریز، مهدی مهرداد با اعلام این مطلب گفت: با حضور هنرمندان و شهروندان تبریزی مسابقه تزئین هندوانه شب یلدا در محل نمایشگاه دائمی صنایع دستی و هنر تبریز برگزار می شود.

مهرداد گفت: این مسابقه به مدت سه روز از تاریخ بیست و هشتم الی سی ام آذرماه در محل توانیر فلکه گلپار ، بازارچه صنایع دستی و هنر تبریز برگزار می شود و عموم شهروندان می توانند در این برنامه شرکت کنند.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریز با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ گونه مورد و مشکل خاصی در تامین میوه در شهر وجود ندارد گفت: قیمت میوه و سبزیجات نسبت به سال گذشته تعادل خوبی دارد و با توجه به عرضه مناسب میوه افزایش خاصی در قیمت میوه در تبریز مشاهده نمی شود و در شب یلدا نیز مشکل خاصی از نظر کمبود اقلامی مانند هندوانه و یا انار و مرکبات متصور نیست.
وی با تصریح بر اینکه سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز وظیفه ایجاد و مدیریت زیرساختهای عرضه محصولات را بر عهده دارد و در تولید و عرضه و کنترل قیمت ها ورودی ندارد گفت: طبیعتا دستگاههای نظارتی و تنظیم بازار با برنامه ریزی مناسب جلوی افزایش احتمالی قیمت را خواهند گرفت و مشکل خاصی از قبیل افزایش قیمت محصولات شاهد نخواهیم بود.
مهرداد در پایان سخنانش از آمادگی این سازمان برای ارائه جایگاه عرضه میوه به نمایندگی ها و تولید کنندگان محصولات کشاورزی و باغی خبر داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تبریز

تَبْریزْ یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر بزرگ‌ترین شهر منطقه شمال غرب کشور و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود. براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال 1390 صورت گرفته، شهر تبریز با جمعیتی بالغ بر 1494998 نفر چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان محسوب می‌شود. این شهر به‌دلیل جای‌دادن بسیاری از کارخانجات مادر و بزرگ صنعتی در خود و نیز وجود بیش از 600 شرکت قطعه‌ساز در آن، دومین شهر آلوده و نیز دومین شهر صنعتی کشور پس از تهران به‌شمار می‌رود و به‌دلیل صنعتی‌بودن، یکی از مهم‌ترین شهرهای مهاجرپذیر ایران محسوب می‌شود. پس از بهره‌برداری از آزادراه نبی‌اکرم، میزان مسافرپذیری تبریز روبه افزایش نهاد و این شهر پس از مشهد به‌عنوان دومین شهر مسافرپذیر کشور مطرح شد. به‌جهت ریشه‌کنی تکدی‌گری از تبریز، این شهر به‌عنوان شهر بدون گدا شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]