اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950930203866416

تبریز به سمت شهر ایده آل خیز برداشته است

کد: 13950930203866416

https://goo.gl/x2IUaU

، تبریز , (اخبار رسمی): شهردار تبریز گفت:در این نمایشگاه شهر تبریز در بخشهای گوناگون و حوزه های مختلف توسط اداره کل روابط عمومی و بین الملل به خوبی معرفی شده است و حاصل آن انتخاب غرفه تبریز در نمایشگاه ملی شهر ایده ال شده است.

تبریز به سمت شهر ایده آل خیز برداشته است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید از غرفه شهرداری تبریز که همزمان با تقدیم لوح برتر هفتمین نمایشگاه ملی شهر ایده آل  توسط دستندرکاران نمایشگاه نیز بود، خاطر نشان کرد: مجموعه شهرداری تبریز و اداره روابط عمومی و بین الملل در این نمایشگاه سنگ تمام گذاشته اند و از طرف خود انتخاب غرفه برتر نمایشگاه ملی شهر ایده ال را به همه همکاران ،زحمت کشان و دستندرکاران تبریک می گویم و ان را تقدیم مردم شریف تبریز می کنم.

شهردار تبریز تاکید کرد: نمایشگاه های ملی و فرا ملی در جهت شناساندن تبریز بعنوان یک شهر پویا، ایده آل برای زندگی وهمچنین سرمایه گذاری امری ضروری و مهم بشمار می آید.

وی با اشاره به این که شهرداری تبریز در رابطه با 2018 در عرصه ملی و بین الملل اهتمام ویژه ای به خرج داده است، افزود: تمام هم و غم ما این است تا تبریز را به جایگاه درخشان خود برسانیم و با توجه به مزیت های شهر تبریز و فرصت های پیش رو پتانسیل های خوبی در عرصه های مختلف بخصوص در گردشگری تا سال 2018  فراهم شده است.

وی ادامه داد: تبریز به سمت شهر ایده ال خیز برداشته است و معرفی شهر تبریز برای جهانیان مزیت های بسیار مناسبی را فراهم می کند و این ارتباط با اقصا نقاط جهان، سرمایه گذاران خارجی را ترغیب خواهد کرد تا بتوان متناسب با فرهنگ شهر، رفاه شهروندان نیز  بخوبی مورد توجه قرار گیرد.

دکتر نجفی ادامه داد: فرصت های سرمایه گذاری در شهر تبریز فراهم است و در همین نمایشگاه افراد زیادی آمادگی خود را اعلام کرده اند تا در بخش گردشگری و خدمات گردشگری با توجه به مشوق های در نظر گرفته شده برای سال 2018  مشارکت لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تبریز

تَبْریزْ یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر بزرگ‌ترین شهر منطقه شمال غرب کشور و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود. براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال 1390 صورت گرفته، شهر تبریز با جمعیتی بالغ بر 1494998 نفر چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان محسوب می‌شود. این شهر به‌دلیل جای‌دادن بسیاری از کارخانجات مادر و بزرگ صنعتی در خود و نیز وجود بیش از 600 شرکت قطعه‌ساز در آن، دومین شهر آلوده و نیز دومین شهر صنعتی کشور پس از تهران به‌شمار می‌رود و به‌دلیل صنعتی‌بودن، یکی از مهم‌ترین شهرهای مهاجرپذیر ایران محسوب می‌شود. پس از بهره‌برداری از آزادراه نبی‌اکرم، میزان مسافرپذیری تبریز روبه افزایش نهاد و این شهر پس از مشهد به‌عنوان دومین شهر مسافرپذیر کشور مطرح شد. به‌جهت ریشه‌کنی تکدی‌گری از تبریز، این شهر به‌عنوان شهر بدون گدا شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه