مترو تهران قهرمان والیبال کلانشهرهای کشور شد

کد: 13951001204605761

https://goo.gl/fxKFTT

، تهران , (اخبار رسمی): نهمین دوره مسابقات والیبال جام کلانشهرهای کشور، با قهرمانی تیم شرکت بهره برداری مترو تهران به کار خود پایان داد.

مترو تهران قهرمان والیبال کلانشهرهای کشور شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ نهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی کلانشهرهای ایران که در مجموعه ورزشی خانه والیبال تهران برگزار شد با قهرمانی تیم والیبال شرکت بهره برداری مترو تهران به کار خود پایان داد. 
این دوره از مسابقات با حضور 180 ورزشکاردر 12 تیم شامل شهرداری تهران، مشهد، تبریز، ارومیه، اهواز، همدان، اصفهان، کرج، قم، شیراز، کرمانشاه و رشت به میزبانی تهران برگزار شد. 
دیدار نهایی این مسابقات بین تیم‌های شرکت بهره برداری مترو تهران و اصفهان برگزار شد، و در پایان این رقابت‌ها تیم والیبال کلانشهر شرکت بهره برداری مترو تهران عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم‌های اصفهان و مشهد نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تازه‌های ورزش