اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001205046113

با برنامه‌ریزی درست شهرداری مشهد

رکود نتوانست سرعت اجرای طرح‌های عمرانی را بکاهد

کد: 13951001205046113

https://goo.gl/fGpBTv

، مشهد , (اخبار رسمی): عضو کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: اگر چه رکود اقتصادی بر درآمدهای شهرداری تاثیر بسیار مخربی داشته، اما با جدیت شهرداری و اعضای شورای شهر سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی کاسته نشده است.

رکود نتوانست سرعت اجرای طرح‌های عمرانی را بکاهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد مقدس، سید عبدالکریم جوادی با اشاره به روند پروژه قطار شهری بیان کرد: با تلاش‌های معاونت اقتصادی و اعضای شورای شهر، در روند تکمیل طرح قطار شهری برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای تامین منابع مالی این طرح صورت گرفته و همچنین درخصوص تمدید قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیاء، اقدامات لازم برای بهره‌برداری بهتر از این پروژه انجام شده است.

وی با اشاره به مشکل رکود اقتصادی بیان کرد: اگر چه رکود اقتصادی بر درآمدهای شهرداری تاثیر بسیار مخربی داشته، اما با جدیت شهرداری و اعضای شورای شهر سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی کاسته نشده است.
عضو کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: با تصمیمات مناسب اخذ شده برای رفاه حال شهروندان در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر اقدام به توسعه مسکن ارزان قیمت و اصلاح ساختار فرهنگی با ایجاد زائر‌سرا و فرهنگ‌سرا کرده‌ایم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه