اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001205056113

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت خبر داد

اجرای آزمایشی سیستم پارک حاشیه‌ای در تهران و همدان

کد: 13951001205056113

https://goo.gl/5wHkGE

، مشهد , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت از اجرای آزمایشی سیستم مدیریت پارک حاشیه‌ای در شهرهای تهران و همدان خبر داد.

اجرای آزمایشی سیستم پارک حاشیه‌ای در تهران و همدان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، سید حسین هاشم‌زادگان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری شرکت ترافیک هوشمند الیت در راستای توسعه فعالیت های خود موضوع بازاریابی را در سایر شهرهای کشور آغاز کرد که با استقبال خوبی نیز مواجه شدیم و در این راستا از مدیران شهری دعوت کردیم تا برای پیگیری موضوع به مشهد سفر کنند.
وی افزود: شرکت الیت پس از 7 سال بهره‌برداری هوشمند از معابر شهر به عنوان پارکینگ‌های خطی تجربه موفقی را کسب کرده و سایر شهرها نیز به دنبال پیاد‌ سازی این سیستم در شهر خود هستند.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت بیان کرد: اخیرا جلسه‌‎ای در وزارت کشور در حوزه پارکینگ‌های حاشیه‌ای تشکیل و مقرر شد در همایش سیستم‌های هوشمند حمل و نقل کشور که بهمن سال جاری برگزار می‌شود، نرم‌افزار پارکینگ حاشیه‌ای الیت به عنوان یک نرم‌افزار ملی در این حوزه معرفی شود.
هاشم‌زادگان تاکید کرد: فعالیت الیت منحصر به فرد است و نمونه داخلی و خارجی ندارد و علاوه بر مشهد به صورت پایلوت در تهران و همدان نیز اجرایی شده و در شهرهای دیگری در حال اخذ مجوزهای لازم برای اجرای این سامانه هستند.
وی بیان کرد: تمام شهرها مجبور هستند تا برای مدیریت ترافیک، خیابان‌های خود توقف در معابر را به حداقل برسانند و این مهم بایدتوسط سیستم هوشمندی به انجام برسد که این مهم در شرکت ترافیک هوشمند الیت به انجام رسیده و در مشهد پیاده‌‎سازی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه